خبرگزاری کار ایران

ادعای وزیر کشور عربستان:

حمله موشکی انصارالله نشان‌دهنده نقش مخرب ایران بود

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۱۶۶

وزیر کشور عربستان مدعی شد که حمله موشکی انصارالله به عربستان نشان داد که ایران به حمایت‌هایش از شورشیان و نقض آشکار قطعنامه‌های ۲۲۱۶ و ۲۲۳۱ سازمان ملل ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از الشرق الاوسط، کابینه آل سعود به ریاست سلمان بن‌ عبدالعزیز، پادشاه سعودی در خصوص حمله موشکی انصارالله به عربستان رایزنی کرد.

بر اساس این گزارش، ملک سلمان در جمع کابینه آل سعود از دو تماس تلفنی با امیر کویت و شاه بحرین و همچنین مذاکرات با رییس جمهوری کنگو خبر داد.

عصام بن سعد بن سعید وزیر کشور و عضو کابینه وزرای آل سعود در بیانیه‌ای درباره این نشست گفت: کابینه قدردانی و درک رییس‌جمهوری آمریکا را در دیدار با محمد بن سلمان مورد تحسین قرار داده و از دیدار و تایید روابط تاریخی و دوستی استراتژیک آمریکا و عربستان استقبال کرده است.

وزیر کشور عربستان همچنین مدعی شد که حمله موشکی انصارالله به عربستان نشان داد که ایران به حمایت‌هایش از شورشیان و نقض آشکار قطعنامه‌های ۲۲۱۶ و ۲۲۳۱ سازمان ملل ادامه می‌دهد.

وی همچنین طی مواضعی بی‌اساس مدعی شد که حمله موشکی انصارالله به ریاض نشان‌دهنده نقش مخرب ایران در یمن  در قاچاق موشک به شبه‌نظامیانی است که علیه غیر نظامیان یمنی و عربستان سعوی می‌جنگند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز