خبرگزاری کار ایران

کمالی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

رای مجلس به وزرای پیشنهادی بر اساس توانمندی است، نه زد و بندهای سیاسی

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۶۷

نماینده جیرفت تاکید کرد: با معرفی وزرای پیشنهادی آنچه برای نمایندگان مجلس اولویت خواهد داشت برنامه توانمندی وزرا در حل مشکلات است نه زد و بندهای سیاسی یا گروهی.

یحیی کمالی‌پور، عضو فراکسیون مستقلین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به اینکه بر اساس شنیده‌ها  معرفی محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت کار از سوی رئیس‌جمهور قطعی شده است، تاکید کرد: سپردن کار و امور به افراد کاردان و خبره در شرایط فعلی کشور ضرورتی انکار ناپذیر است که مجلس حتما این مهم را مورد توجه قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه همه ما می‌دانیم که شرایط اقتصادی کشور بسیار وی‍ژه‌ای است، خاطرنشان کرد: در این شرایط نباید با نگاه سیاسی یا غرض سیاسی برخی از مدیران را که سال‌هاست در رده‌های ارشد مدیریتی کشور صاحب نام هستند، از گردونه مدیریتی کشور بیرون راند بلکه مجلس باید با حسن اعتماد به آنها مسیر را  برای حل مشکلات  اقتصادی باز کند تا دغدغه‌های مردم در امور اقتصادی کشور که چند ماه است، معطل مانده پاسخ مناسبی داده شود.

عضو فراکسیون مستقلین با بیان اینکه بزودی وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد رسما به مجلس معرفی می‌شوند، گفت: با معرفی وزرای پیشنهادی آنچه برای نمایندگان مجلس اولویت خواهد داشت برنامه توانمندی وزرا در حل مشکلات است نه زد و بندهای سیاسی یا گروهی. 

 این عضو فراکسیون امید ادامه داد: مجلس باید به دور از پیش داوری مصالح مردم و کشور را در نظر گیرد و به افرادی برای سکانداری وزارت‌خانه‌های مذکور رای اعتماد دهد که دغدغه حل مشکلات مردم را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز