خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت روحانی به مناسبت درگذشت «علی‌اصغر خدادوست»

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۷۰

رئیس جمهور در پیامی درگذشت دانشمند نیکوکار، جراح زبردست و چهره درخشان علمی ایران و جهان، دکتر«علی‌اصغر خدادوست» را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت دانشمند نیکوکار، جراح زبردست و چهره درخشان علمی ایران و جهان،  دکترعلی‌اصغر خدادوست، موجب تأثر فراوان شد.

این استاد نامدار چشم پزشکی و پیوند قرنیه؛ با روحیه معنوی، نگاه انسانی و تبحری ممتاز، روشنایی بخش دیدگان بسیاری ازهموطنان و مردم نقاط مختلف جهان بود و با ارائه خدمات ارزشمند و خیرخواهانه و کسب افتخارات بزرگ بین المللی، نامی ماندگار و نیک از خود و فرهنگ دانش گستر ایران عزیز، در تاریخ پزشکی جهان برجای گذاشت.

یقیناً آثار گرانبهای علمی و  درس های معنوی به یادگار مانده از ایشان ، الهام بخش دانش پژوهان امروز و آیندة کشور خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به جامعه پزشکی کشور، شاگردان، علاقه مندان و دوستداران، مردم شریف استان فارس و خانواده محترم ایشان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز