خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قوه قضاییه:

اگر تصمیم شورای عالی امنیت ملی درباره محصوران تغییر کند، قوه قضائیه وارد میدان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۸۳۱

سخنگوی قوه قضاییه گفت:حصر مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و شورای امنیت هنوز تصمیم خود را تغییر نداده است و اگر تغییر داد قوه قضائیه وارد میدان می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در مورد اینکه نمایندگان مجلس از رفع حصر می‌گویند، اما چرا سران فتنه هنوز به سزای کار خود نرسیدند؟ اظهار کرد: اتفاقی که در سال ۸۸ افتاد، حقیقتا گران بود و هزینه‌ای به کشور بار کرد. جمعیت زیادی در انتخابات شرکت کردند اما افرادی با زیر پا گذاشتن قانون هزینه ایجاد کردند و دست به آتش و تخریب زدند. برخی کشته شدند و دشمن سوءاستفاده کرد و امیدوار شد. انتخاباتی که می‌توانست اعتبار باشد در کام مردم تلخ شد. دستگاه قضایی با متخلفان برخورد کرد. البته نسبت به قشر دانشجو تخفیفاتی قائل شد و محکومیت‌ها تعلیق یا تخفیف خورد و یا عفو شدند.

وی ادامه داد: شورای عالی امنیت ملی یک وظایفی دارد و آنجا که امنیت ملی است، به میدان می‌آید. شورای عالی امنیت ملی گفت که محاکمه آنها به مصلحت نیست و باید محصور شوند. اینکه کی مصلحت به پایان می‌رسد، شورای عالی امنیت ملی باید بگوید و تا زمانی که مصوبه پا برجا است، قوه قضائیه نمی‌تواند کاری کند. شورای امنیت هنوز تصمیم خود را تغییر نداده است و اگر تغییر داد قوه قضائیه وارد میدان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز