خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

اسرائیل دوران اضمحلال و نابودی را طی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۸۳۱

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: شرط مذاکره درباره موشک‌های ایران، نابودی سلاح‌های هسته‌ای و موشک‌های برد بلند آمریکا و اروپا است. شکست‌های آمریکا زمانی در منطقه فروکش خواهد کرد که شیطان بزرگ از حضور در غرب آسیا خداحافظی کند.

به گزارش ایلنا، سردار سید مسعود جزایری در واکنش به صحبت‌های مقام‌‌های آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی گفت: آنچه آمریکائی‌ها از سر استیصال در خصوص محدودسازی توان موشکی جمهوری اسلامی ایران می‌گویند، آرزوهای دست‌‌‌‌نیافتنی آمریکائی‌ها و ناشی از ناکامی‌ها و شکست‌های منطقه‌ای آنها به حساب می‌آید. چنانچه قرار بود ارتقای توان دفاعی کشورمان تحت تأثیر برخی مذاکرات و مراودات سیاسی و دیپلماسی واقع شود، امروز در وضعیتی نبودیم که تا این حد آمریکا در برابر ایران در موضع ضعف قرار گیرد.

وی ادامه داد: شرط مذاکره درباره موشک‌های ایران، نابودی سلاح‌های هسته‌ای و موشک‌های برد بلند آمریکا و اروپا است. شکست‌های آمریکا زمانی در منطقه فروکش خواهد کرد که شیطان بزرگ از حضور در غرب آسیا خداحافظی کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در مورد رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل اظهار داشت: از نظر جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل به عنوان غاصب سرزمین فلسطین و قدس شریف، نامشروع و غیرقانونی است که دوران اضمحلال و نابودی را طی می‌کند و در همه عرصه‌ها از جمله ورزشی، این اصل غیر قابل تغییر وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز