خبرگزاری کار ایران

خدری در تذکری:

وزیر اطلاعات و قوه قضاییه با احمدی‌نژاد برخورد کنند/ رییس دولت نهم و دهم معلوم‌الحال است

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۶۲۲

نماینده اصلاح‌طلب مردم بوشهر در مجلس خواستار برخورد با احمدی‌نژاد شد و گفت:‌ اگر آن روزی که او در خانه ملت و از طریق خانه ملت به مردم و نمایندگان توهین می‌کرد، مجلس در حرکت انقلابی طرح عدم کفایت او را تقدیم کرده بود، امروز کار به اینجا نمی‌کشید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، عبدالحمید خدری در پایان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به نامه‌نگاری روز گذشته محمود احمدی‌نژاد به مقام معظم رهبری و دیگر اقدامات رییس دولت‌های نهم و دهم، یادآور شد: در شرایطی که مردم داغدار از دست دادن هموطنان خود در سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج و شهادت جمعی از نیروهای مخلص نظام و رهبری هستند، آقای احمدی‌نژاد در نامه‌ای به ساحت شورای نگهبان و رهبر معظم انقلاب توهین کرده است.

وی، قوه قضاییه و وزیر اطلاعات را خطاب قرار داد و اعلام کرد: از وزیر اطلاعات و قوه قضاییه استدعا داریم که با این شخص معلوم‌الحال برخورد قاطع کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین گفت: اگر آن روزی که او در خانه ملت و از طریق خانه ملت به مردم و نمایندگان توهین می‌کرد، مجلس در حرکت انقلابی طرح عدم کفایت او را تقدیم کرده بود، امروز کار به اینجا نمی‌کشید.

نماینده اصلاح‌طلب مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد شخصی معلوم‌الحال است. او امروز هر کاری می‌خواهد، می‌کند اما هیچ‌یک از مسئولان و نهادهای امنیتی با او برخوردی نمی‌‌کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس یادآور شد:‌ این اتفاقات همچون مثال معروف است که «خوبی که از حد بگذرد، نادان گمان بد ‌بَرَد» انتظار ما این است که با این فرد برخورد صورت گیرد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم بوشهر همچنین در تذکری، رییس‌جمهور و معاون اول ریاست‌جمهوری را نیز خطاب قرار داد و گفت: رییس‌جمهور در مناظرات انتخاباتی تصریح کرد که ته‌لنجی قاچاق نیست.

خدری در پایان تصریح کرد: علی‌رغم این صحبت مدتی است که به دلیل بی‌تدبیری در استان بوشهر، ‌معیشت و آرامش مردم به‌خصوص در ماه‌های پایان سال به مخاطره افتاده است. تقاضای ما این است که هر چه سریع‌تر این مشکل مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز