خبرگزاری کار ایران

رییس‌جمهور در پیامی مطرح کرد؛

وزیر کشور به صورت کامل حادثه خیابان پاسداران را بررسی کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۴۰۳

رئیس جمهور با صدور پیامی شهادت سه تن از سربازان رشید نیروی اتتظامی و دو تن از بسیجیان سرافرار را در حوادث و اغتشاشات اخیر تسلیت گفت و وزیر کشور را مامور بررسی دقیق این موضوع و ارائه گزارش به افکار عمومی ملت شریف ایران کرد.

به گزارش ایلنا، در پیام حجت الاسلام حسن روحانی آمده است: شهادت سه تن از سربازان رشید نیروی انتظامی و دو تن از بسیجیان سرافراز مایه تاثر و تالم فراوان شد. این سربازان غیور کشور که در راه ایجاد نظم و آرامش جان خود را ایثارگرانه در طبق اخلاص گذاشتند و مظلومانه به شهادت رسیدند، قطعا به عنوان شهیدان نظم و آرامش در یاد مردم جاودانه خواهند ماند.

در عین حال از وزیر محترم کشور به عنوان رئیس شورای امنیت کشور می خواهم به صورت دقیق این حادثه را بررسی و تمامی عوامل ایجاد اختلال در نظم جامعه را شناسایی کرده و گزارش شفاف و دقیقی را در اسرع وقت به افکار عمومی و ملت شریف ایران ارایه کند. همچنین لازم است مسئولین ذیربط ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا، به مجروحین نیروی انتظامی و بسیج در این حادثه رسیدگی جدی کنند.

اینجانب شهادت این عزیزان را به خانواده های معززشان، نیروی خدوم انتظامی و بسیجیان فداکار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آنان خواستارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز