خبرگزاری کار ایران

تشکیل پرونده قضایی برای سنگ‌اندازان عرصه تولید

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۴۹۱

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دستگاه قضایی با کارشناسان ، کارمندان ، مدیران و مسئولانی که در مسیر تولید و فعالیت فعالان اقتصادی استان ، سنگ‌اندازی می‌کنند با قاطعیت برخورد می‌کند .

به گزارش ایلنا، هاشمیان در جمع تولید کنندگان شهرک صنعتی علی آباد کتول با تاکید بر این که کمترین کاری که برای تولیدکنندگان می‌توانیم انجام دهیم هموار کردن مسیر تولید و حذف تشریفات بی‌مورد اداری است از تولیدکنندگان خواست: در هر اداره و سازمانی اگر با چنین افرادی مواجه شدند آنان را با مستندات به دادسراها معرفی کنند تا برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل دهیم .

هادی هاشمیان در ادامه سخنان خود گفت: دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در دادگستری کل استان نیز تشکیل شده است و هر روز آماده رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی تولیدکنندگان است .

هاشمیان، ایجاد شعب تخصصی رسیدگی به پرونده واحدهای تولیدی در دادگستری‌های استان را از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان برای حمایت از تولید برشمرد و گفت: به قضات مستقر در این شعب هم آموزش‌های تخصصی داده شده است .

این مقام ارشد قضایی گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که متاسفانه بخشی از پرونده‌های موجود در محاکم به علت اعتماد بی‌جا در مسائل مالی تشکیل شده است به فعالان اقتصادی استان توصیه کرد: هر داد و سندی با قرارداد و شاهد انجام شود است و حتما در معاملات خود از مشاوران حقوقی برجسته استفاده کنند.

به گفته هاشمیان، واحدهای ارشاد و معاضدت قضایی در دادگستری‌های سراسر استان و مشاوره تلفنی  ۱۲۹  نیز آماده ارائه خدمات مشاوره هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز