خبرگزاری کار ایران

بطحایی در گفت‌وگو با ایلنا:

زمان حذف کنکور تا پایان اسفند مشخص می‌شود/ بیشترین صدمه از برگزاری کنکور را آموزش و پروش می‌بیند

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۸۳۰

وزیر آموزش و پروش درباره زمان نهایی حذف کنکور دانشگاه‌ها عنوان کرد: تا پایان اسفند ماه زمان نهایی حذف کنکور مشخص می‌شود.

سید محمد بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره حذف کنکور و موضع وزارت آموزش و پروش در این خصوص گفت: همگان درباره حذف کنکور اتفاق نظر دارند، خصوصا ما آموزش و پرورشی‌ها که بیشترین صدمه و لطمه  را از برگزاری کنکور به این شیوه می‌بینیم  به شدت با این روش مخالف هستیم.

وی خاطر نشان کرد: حذف کنکور یک مقدماتی لازم دارد که اگر به درستی اجرا نشود دانش آموزان لطمه می‌خورند و تبعیض ایجاد می‌شود.

وزیر آموزش و پروش ادامه داد: گفت‌وگوهایی با وزرات علوم صورت گرفته است، امیدوارم  کارگروهی که بر برای این موضوع تشکیل شده است و بررسی ها را انجام می‌دهد تا پایان سال به نتیجه برسد تا ما بتوانیم پیشنهادمان را به مجلس ارائه دهیم تا بر اساس آن  یک جدول زمان بندی تعیین و مشخصص شود کنکور عملا از چه سالی حذف می‌شود.

بطحایی درباره نگرانی دانش آموزان درخصوص نحوه گزینش دانشگاها گفت: متغییرهای زیادی وجود دارد اما فعالیت‌ها و زمان بندی آن تا پایان اسفند مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز