خبرگزاری کار ایران

توسط مولاوردی؛

جاده سلامت با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در شهریار افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۸۲

دستیار ویژه رییس‌جمهور اظهار داشت: در زمینه آموزش و نهادینه‌سازی حقوق شهروندی به ویژه در کتاب‌های درسی رایزنی‌هایی صورت گرفته تا کتاب آموزش حقوق دانش‌آموزان به عنوان جزئی از حقوق شهروندان تدریس شود.

به‌ گزارش ایلنا، پروژه جاده سلامت میدان حافظ با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و به طول ۱۷۰۰متر و همچنین مدرسه ۱۲ کلاسه تبسم در شهرک مریم با اعتباری نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال و با زیربنایی بالغ بر ۲۰۰۰ متر صبح امروز با حضور شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی افتتاح شد.

شهیندخت مولاوردی در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در زمینه آموزش و نهادینه‌سازی حقوق شهروندی به ویژه در کتاب‌های درسی رایزنی‌هایی صورت گرفته تا کتاب آموزش حقوق دانش‌آموزان به عنوان جزئی از حقوق شهروندان تدریس شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر این کتاب در مرحله بازنگری قرار دارد تا طبق منشور حقوق شهروندان آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان داده شود.

گفتنی است شهیندخت مولاوردی در ادامه حضور نیم روزه خود به شهرستان شهریار در همایش « جامعه و دختران جوان » که اردوگاه شهید منتظری این شهرستان برگزار می‌شود، حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز