خبرگزاری کار ایران

حجت‌السلام سعیدی:

تمدن غرب از نگاه رهبر معظم انقلاب در حال افول است

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۱۴۹

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: شاهد استعداد سرشار در بین جوانان و نیروهای انقلابی دانشگاه جامع امام حسین (ع) هستیم و گام های بلندی در جهت تحقق آرمان های مقام معظم رهبری و انقلاب برداشته شده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علی سعیدی در حاشیه نمایشگاه تحول دانشگاه جامع امام حسین (ع) اظهار کرد: در این نمایشگاه شاهد استعداد سرشار در بین نیروهای جوان و متخصصان و همت بلند و اراده قوی آنها برای برداشتن گام‌های بلند در راستای تحقق آرمان های مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی بودیم.

وی تصریح کرد: ایده‌ها و اراده‌های جوانان و متخصصان ایرانی در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در حال حرکت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: آنچه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده حاکی از رشد کمی و کیفی در راستای پیشبرد اهداف سپاه و نظام اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: قطعا این نمایشگاه‌ها و اقدامات علمی و پژوهشی نوید بخش آینده روشنی است که خداوند متعال به سبب تلاش و کوشش فرزندان رشید اسلام عنایاتش را شامل آنها خواهد کرد.

سعیدی با اشاره به شکل‌گیری ایده‌های انقلابی در بین جوانان و متخصصان دانشگاه جامع امام حسین (ع) تصریح کرد: ایده‌ها و اراده‌های جوانان و متخصصان ایرانی در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در تحقق دانشگاه تراز انقلاب اسلامی در حال حرکت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب نگاهشان این است که تمدن غرب در حال افول بوده و دانشگاه‌ها باید نقش خود را در تمدن نوین اسلامی ایفا کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در نمایندگی ولی فقیه در زمینه علوم اسلامی و انسانی سپاه بیان کرد: نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ظرفیت بالایی دارد که می‌تواند در زمینه های علوم اسلامی و انسانی و تربیت پاسداران و جوانان تراز انقلاب اسلامی پشتیبان طرح تحول علمی و تعالی معنوی دانشگاه جامع امام حسین (ع) باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز