خبرگزاری کار ایران

محمدی به ایلنا خبر داد؛

تغییر ساختار کمیسیون اصل ۹۰ به دیوان در ماه‌های نخست سال آینده

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۸۵۵

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از احتمال تبدیل این کمیسیون به دیوان در ماه‌های نخست امسال خبر داد و گفت که علاوه بر برگزاری جلسات این کمیسیون برای تعیین تکلیف طراحی ساختار دیوان اصل ۹۰، جلساتی نیز در مرکز پژوهش‌های مجلس، کمیسیون تدوین آیین‌نامه و نهایتاً هیات رییسه مجلس برگزار می‌شود.

داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت تبدیل ساختار کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به دیوان اعلام کرد: کلیات این طرح به تصویب رسیده و هم‌اکنون مشغول بحث و بررسی درباره جزئیات آن هستیم.

وی افزود: در این راستا لازم است بررسی کنیم تا مشخص شود ساز و کار تبدیل کمیسیون به دیوان، نحوه ایجاد و سازمان‌دهی دیوان اصل ۹۰ و چگونگی ایجاد تشکیلات این دیوان چگونه باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بر این اساس مباحثی در کمیسیون اصل ۹۰ و همچنین مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی و کمیسیون آیین‌نامه داخلی در حال انجام است و بنا داریم در نهایت جلسه‌ای نیز با هیات رییسه مجلس در این رابطه تشکیل دهیم و درباره چگونگی تاسیس دیوان اصل ۹۰ تصمیم‌گیری کنیم.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی درباره زمان آغاز به کار دیوان اصل ۹۰ مجلس خاطرنشان کرد: باتوجه به آن‌که مجلس در حال حاضر درگیر مباحث بودجه است، بعید به نظر می‌رسد که تصمیم‌گیری نهایی درباره دیوان اصل ۹۰ تا پایان امسال انجام شود و به احتمال زیاد در ماه‌های نخست سال آینده این مهم محقق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز