خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته اضطرار شرکت نفتکش:

وجود گازهای سمی و ستون دود عظیم مانع عملیات امداد شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۳۱

رئیس کمیته اضطرار با بیان اینکه وجود گازهای سمی و ستون دود عظیم مانع عملیات امداد شد، گفت:‌تا آخرین لحظه امیدوار بودیم همکاران مان را زنده پیدا کنیم و یا پیکر آنها را به خانواده‌هایشان تحویل دهیم که متاسفانه به دلیل حجم بالای حرارت، دود و عناصر فنی دیگر این وضعیت محقق نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جبل عاملی در نشست خبری کمیته ویژه رسیدگی به حادثه نفتکش سانچی گفت:‌ از ساعت اول حادثه نفتکش سانچی در اتاق مانیتور و اضطرار به همراه همکارانم حضور داشتیم و با تمامی سازمان‌های بین‌المللی و داخلی برای امدادرسانی به نفتکش تماس برقرار کردیم.

رییس کمیته اضطرار شرکت نفتکش ادامه داد: در مراحل اول اطلاعاتی به ما رسید که مشخص شد پس از تصادف نفتکش انفجارهای مهیبی رخ داده و حتی نظر کارشناسان مرکز امداد شانگهای این بود که حرارت ایجاد شده از انفجار بسیار بالاست و عملا امکان کمک‌رسانی را به دلیل وجود گازهای سمی و ستون دود عظیم مقدور نیست و یا با کندی پیش خواهد رفت.

وی تاکید کرد: با وجود این وضعیت ما به صورت حرفه‌ای و احساسی به مسائل نگاه کردیم و حضور خود در این مساله را ادامه دادیم که در امتداد آن عملیات ادامه داشت و تا آخرین لحظه امیدوار بودیم همکاران مان را زنده پیدا کنیم و یا پیکر آنها را به خانواده‌هایشان تحویل دهیم که متاسفانه به دلیل حجم بالای حرارت، دود و عناصر فنی دیگر این وضعیت محقق نشد.

جبل عاملی ادامه داد:‌ پهنای کشتی ۵۰ لنگر است. دو طرف کشتی آب موازنه به قطر ۲.۵ متر است. تصادف شدید بود و کشتی حدود ۵متر وارد تانکر محموله شده است. کشتی که با ما برخورد کرده است از دماغه برخورد کرده که سخت‌ترین جای کشتی است به همین دلیل خسارت زیاد بود.

ادامه دارد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز