خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

سیاست‌مان دفاع مستحکم و برخوردشکننده با دشمن بزرگ است

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۱۵۳

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: آنچه این روزها آمریکا در باب مسائل نظامی و دفاعی از جمهوری اسلامی ایران مطالبه می‌کند، از جنس مطالبه کاذب و از نوع تبلیغاتی و عملیاتی روانی است و با واقعیت میدانی فاصله زیادی دارد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری در واکنش به آرزوهای رییس‌جمهور آمریکا در مورد تضعیف توان دفاعی کشورمان، گفت: بالاخره روزی خواهد رسید که ترامپ و سایرین متوجه شوند، جمهوری اسلامی ایران در مورد توان دفاعی خود با دیگران مذاکره و معامله نمی‌کند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در انتظار روزی هستند که در سد دفاعی محکم کشورمان، راه نفوذ و وارد آوردن ضربه را پیدا کنند و از این روست که نیروهای مسلح در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های مدون و با هوشیاری کامل از تمامیت و حیثیت کشور، نظام، انقلاب و مردم مراقبت دائمی دارند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه سیاست ما دفاع مستحکم و برخوردشکننده با دشمن بزرگ است و برای این منظور لحظه‌ای درنگ جایز نیست، اظهار داشت: اگر امروز ما قادر به آفند تمام‌کننده به اهداف دشمن نبودیم، آسایش و آرامش کنونی را نداشتیم و به طور مرتب با باج‌خواهی حکومت‌های شرور مثل آمریکا مواجه بودیم.

جزایری ادامه داد: آنچه این روزها آمریکا در باب مسائل نظامی و دفاعی از جمهوری اسلامی ایران مطالبه می‌کند، از جنس مطالبه کاذب و از نوع تبلیغاتی و عملیاتی روانی است و با واقعیت میدانی فاصله زیادی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز