خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل ارتش در یادواره شهدای نیروی هوافضای سپاه:

برخی دولت‌های قرون وسطایی منطقه رویاهای جاه‌طلبانه صدامک‌ها را دنبال می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۵۵۸

فرمانده ارتش گفت: عصر سلطه آمریکا در غرب آسیا بسر آمده و عصر حاکمیت اسلام به پیشگامی ایران فرا رسیده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در یادواره شهدای نیروی هوافضای سپاه و هفتمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار حاج حسن تهرانی مقدم افزود: شهیدان یکی از مصادیق شجره طیبه هستند که ریشه آنها در ایمان به خدا و در اعتقادات اسلامی و دینی ماست و هر روز و هر ساعت ثمرات حرکات پربرکت شهیدان را به چشم می بینیم.

وی شهیدان تهرانی مقدم و کاظمی را از مصادیق بارز شجره طیبه خواند و گفت: اینها در جنگ اراده ها پیروز شدند و پرچم فتح را در آخرین خاکریز قبل از سرزمین های اشغالی کوبیدند تا در خیز آخر یکی از مهمترین آرمان های انقلاب را محقق کنند.

سرلشکر موسوی افزود: بر روی مزار شهید تهرانی مقدم نوشته است که مزار کسی که می خواست اسراییل را نابود کند و نظر من این است که اینجا مزار کسی است که اسراییل را نابود خواهد کرد چراکه قرار نیست اراده انسان های بزرگ فقط تا وقتی که روی زمین راه می روند نافذ باشد بلکه شهیدان زنده تر از زنده های ظاهری هستند.

وی گفت: آن انسان هایی که راه شهیدان را دنبال می کنند زنده هستند و کشور و ملتی که اینگونه باشد حق حیات دارد و گاهی سکوت گویاتر از تکلم و فریاد است و گاهی نبودن، روشن ترین دلیل حضور است و گاهی حیات و زندگی جاودانه را با خطی از حماسه و خون نقش می زنند و شهیدان در قلب عصرها و زمان ها اینگونه زنده اند.

فرمانده کل ارتش اصل نیروی هوافضای سپاه را هم یکی از ثمرات شجره طیبه شهیدان خواند و افزود: نیروی هوافضا امروز برای دشمنان صاعقه رعب و وحشت و برای دوستان بارقه امید و رحمت است و خود این نیرو شجره طیبه ای است که در هر مقطع زمانی به اذن خدا ثمره جدیدی را برای جبهه مقاومت عرضه می کند و اینها بخشی از ثمراتی است که در فلسفه شهادت نهادینه شده است.

سرلشکر موسوی گفت: در دهه های اخیر، جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در منطقه با تهدیدات گوناگونی در حوزه های نظامی، سیاسی، فرهنگی، فکری و امنیتی مواجه بوده است و فتنه داعش در سوریه و عراق و جنایات مشترک امریکا و آل سعود در یمن و موضوع ایران هراسی در خارج و اعمال گسترده ترین تحریم ها علیه مردم ایران همه روا شده است اما باوجود تنوع و گستردگی تهدیدات به خواست خداوند، ایران عزیز مسیر پیشرفت و بالندگی را با سرعت بیشتری طی کرد و امروز در جایگاه تعیین کننده در منطقه ایستاده است.

وی افزود: شکست های رژیم صهیونیستی در جنگ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، ۸ روزه و ۵۰ روزه و همین ناکامی اخیر به علاوه اضمحلال حاکمیت گروه های تروریستی در عراق و سوریه و تداوم مقاومت در یمن و دهها نقطه دیگر نشان از تقویت گستره مقاومت و سرخوردگی دشمنان ما دارد.

فرمانده کل ارتش گفت: امروز عصر سلطه و هژمونی آمریکا در غرب آسیا بسر آمده و عصر حاکمیت اسلام به پیشگامی جمهوری سربلند اسلامی ایران فرا رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امروز عصر سلطه امریکا در غرب آسیا بسر آمده است، گفت: منطقه غرب آسیا به نمایشگاه بزرگی از شکست های بزرگ شیطان رانده شده، امریکای جنایتکار تبدیل شده و اینها بخشی از میوه های شجره طیبه شهیدان است اما این پایان راه نیست و ما در میانه راهیم و پیام شهیدان، تلاش و کوشش تا تحقق همه آرمان های والای انقلاب اسلامی است و خواست آنها آرام نگرفتن تا نابودی کامل دشمنان است.

 رژیم نامشروع صهیونیستی از شکست‌های اخیر خود سرخورده شده است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: رژیم نامشروع صهیونیستی از شکست های اخیر خود و ناکارآمدی گنبد پنبه ای خود سرخورده شده است.

­ امیر سرلشکر­سید عبدالرحیم موسوی افزود: امروز برخی کشورهای منطقه با دولت های قرون وسطایی و رفتارهای تهدید زا و مولد خشونت و با به راه انداختن جنگ در یمن و حمایت از تروریست ها در منطقه از یک سو در پی انحراف افکار عمومی از نا مشروع بودن خود به جنگ قدرت داخلی در کشورشان هستند و از سوی دیگر رویاهای جاه طلبانه صدامک ها را دنبال می کنند.

فرمانده کل ارتش گفت: رژیم نحس و نجس و نامشروع صهیونیستی که حیات پلیدش با جنگ و شرارت همراه بوده است اکنون با شرارت در سوریه و غزه تلاش می کند­­ روند اضمحلال­ محتوم خود را کند نماید ­­و از طرف دیگر با عادی سازی روابط خود با اعراب مرتجع به دنبال افزایش گستره تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران است وسازمان تروریستی هم دسته سوم بازیگران مولد ناامنی در منطقه هستند که تهدیداتی را علیه کشور ما ایجاد می کنند.

وی گفت: کاملا روشن است که فتنه انگیزی هر سه دسته این بازیگران با حمایت امریکای جهانخوار است و باید با هوشیاری راهبردی روز به روز بر توانمندی دفاعی خود بیافزاییم­ تا راه نیمه تمام شهیدان را تمام کنیم .

وی گفت: امروز به خواست خدا و به برکت خون شهیدان ، دشمنان ما ضعیف تر از هر زمان دیگری هستند.

امیر موسوی افزود: امریکای ترامپ ضمن انزوای بین المللی ، همه دستاوردهای دروغین مورد ادعای خود­و ارزش های حقوق بشر را نابود کرد.

فرمانده کل­ ارتش گفت: مرتجعان منطقه با رسوایی های داخلی و بن بست نظامی در یمن مواجه شدند اما حرکت برای تحقق اهداف بالای انقلاب اسلامی و اندیشه های متعالی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و ایجاد تمدن بزرگ اسلامی هر روز شتاب بیشتری می گیرد.

وی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با قرار گرفتن در تراز انقلاب اسلامی ایران همانطور که پس از دهه هفتاد و یک جانبه گرایی امریکا در منطقه مانع از بلعیده شدن منطقه توسط امریکا شدند امروز هم نقش مهمی در نظام و پیش برندگی آن دارند و ما باید بتوانیم بیش از پیش حصاری امن برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی گفت: استحکام بخشی به قدرت دفاعی ، تقویت نقش آفرینی منطقه ای و تقویت موازنه تهدید در برابر دشمنان و ارتقاء بازدارندگی همه جانبه و تلافی جویانه اهدافی است که تحت رهبری فرماندهی کل قوا و در سایه تعامل­ و هم افزایی نیروهای مسلح محقق خواهد شد.

وی گفت: ارتش و سپاه ید واحده هستند که بر فرق هر دشمنی فرود آیند از جای بر نخواهند خاست.

وی گفت: قالب ولایت آلیاژی مستحکم از نیروهای مسلح ساخته که بنیانی مرصوص در برابر دشمنان کشور و نظام است.

فرمانده کل ارتش گفت: ارتش و سپاه دو لبه برنده ذوالفقار ولایت هستند که با توانمندی خود توانسته اند بازدارندگی در مقابل دشمن ایجاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز