خبرگزاری کار ایران

از سوی دفتر علم‌الهدی مطرح شد؛

تکذیب خبر احضار امام جمعه مشهد به شورای عالی امنیت ملی/ اقدام قضایی علیه منتشرکنندگان اخبار کذب

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۰۴۵

در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی نسبت به احضار علم الهدی امام جمعه مشهد به شورای عالی امنیت ملی تکذیبیه‌ای از سوی دفتر وی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی نسبت به احضار علم الهدی امام جمعه مشهد به شورای عالی امنیت ملی تکذیبیه‌ای از سوی دفتر وی منتشر شد که متن تکذیبیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امروز صبح اخباری در خصوص احضار یا اخطار به آیت‌الله علم‌الهدی از سوی شورای عالی امنیت ملی در برخی رسانه‌ها منتشرشده است.

این در حالی است که آیت‌الله علم‌الهدی شب گذشته در مراسم گرامیداشت نهم دی‌ماه در مدرسه علمیه نواب مشهد سخنرانی داشت و اخبار مربوط به این مراسم در رسانه‌ها موجود است لذا این خبر و اصل ارتباط این نهاد امنیتی با ایشان تکذیب می‌شود.

با توجه به جوسازی‌های اخیر علیه نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی که از روز پنجشنبه و همزمان با سفر استانی ایشان به سبزوار آغاز، با انتشار اخبار کذب در فضای مجازی دنبال و به وارد آوردن مطالب کذب نسبت به نهاد عالی امنیتی کشور ادامه پیدا کرده است، در صورت عدم عذرخواهی مدعیان و منتشرکنندگان این اخبار، دفتر آیت‌الله علم‌الهدی علیه آنان پیگیری قضایی خواهد نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز