خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در شورای اداری خراسان رضوی:

احقاق حق شهروندی و تامین معیشت وظیفه حکومت اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۲۰۸

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مردم باید امنیت و سلامت را به عنوان نعمت‌های نامحسوس درک کنند، گفت:‌کسانی که با نظام اسلامی سر ستیز ندارند و در درون نظام قرار دارند باید از خدمات اسلامی بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی گفت: رضایت عمومی، سرمایه اجتماعی دستگاه‌های اجرایی و نظام است و ثبات امنیت را تضمین خواهد کرد.

وی احقاق حق شهروندی، تامین معیشت و اجرای عدالت را به عنوان وظیفه حکومت اسلامی برای همگان برشمرد و گفت: کسانی که با نظام اسلامی سر ستیز ندارند و در درون نظام قرار دارند باید از خدمات اسلامی بهره مند شوند.

وزیر اطلاعات با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگزار مردم است و باید از مشکلات آنها گره گشایی کند، خاطر نشان کرد: مردم باید امنیت و سلامت را به عنوان نعمت‌های نامحسوس درک کنند.

علوی دلسوزی و منفعت مسلمان را از ویژگی‌های رسول اکرم (ص) دانست و افزود: هرچه دلسوزی برای مردم تقویت شود، ثمره آن برای جامعه بیشتر خواهد بود و همه مسئولان باید نشاندن لبخند بر روی چهره مردم به ویژه مستضعفان و محرومان را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی امنیت بی‌بدیل جمهوری اسلامی ایران را ثمره همدلی و هم افزایی مسئولان و مدیران به ویژه جامعه اطلاعاتی دانست و تاکید کرد: امیدواریم فرصت خدمت را به نحو احسن قدر بدانیم و به آن نگاه دنیایی نداشته باشیم، چرا که در این صورت بی‌ارزش خواهد بود.

وزیر اطلاعات بیان کرد: حکومت در اسلام ارزش ذاتی ندارد و هدف نیست، بلکه وسیله‌ای برای امتحان و آموزش الهی است و نعمتی برای خدمت رسانی بی‌منت به مردم است.

علوی با اشاره به سیره امیرالمومنین (ع) در این زمینه گفت: نباید به مسئولیت به عنوان طعمه نگریست، بلکه ریاست دنیوی اگر به خدمت رسانی به مردم ختم شود، ارزشمند است و شکر این نعمت ادای تکلیف و خدمت به مردم است.

وی با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل قبلی اطلاعات خراسان رضوی، مدیرکل جدید این استان را معرفی کرد و از شورای تامین استان خواست همراهی و همدلی گذشته را همچنان استمرار بخشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز