خبرگزاری کار ایران

شکوری‌راد:

فرمانداران فیروزکوه و دماوند مانع تاسیس دفتر حزب اتحاد ملت شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۹۲۶

دبیرکل حزب اتحاد ملت تاکید کرد: متاسفانه دو فرماندار فیروزکوه و دماوند مانع تاسیس دفتر حزب اتحاد شده‌اند که امری خلاف قانون است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی شکوری‌راد در نشست استاندار تهران با دبیران کل احزاب، انجمن‌های اسلامی و تشکل‌های سیاسی گفت: ما در سراسر کشور دفاترمان تاسیس شده است و در برخی از جاها مشکل داریم و برخی مشکل نداریم.

وی ادامه داد: متاسفانه دو فرماندار فیروزکوه و دماوند مانع تاسیس دفتر حزب اتحاد شده‌اند که امری خلاف قانون است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن تشکر از مقیمی برای برگزاری این جلسه و با اشاره به رویکرد مثبت وی نسبت به احزاب اظهار داشت: هرگونه جلسات هم‌اندیشی در هر سطحی ایجاد شود مثبت است اما باید تاسف خورد که دبیران احزاب می‌گویند این جلسات ادامه یابد و ما را دعوت کنید.

شکوری راد با بیان اینکه احزاب باید وزرا و معاونان و استانداران را دعوت کنند و از آنها سوال کنند و جواب بخواهند، تصریح کرد: برگزاری این جلسه بسیار خوب است ولی این عقب افتادگی سیاسی ماست که موجب می‌شود تا ما در این جلسه بیاییم و نتوانیم مسئولان را بخواهیم و از آنها پرسشگری کنیم.

وی با بیان اینکه احزاب نیروهای سیاسی کشور را سازماندهی می‌کنند و این موجب اثرگذاری آنها می‌شود، خاطرنشان کرد: هرچند مشارکت احزاب در انتخابات اوج می‌گیرد ولی احزاب باید مشارکت‌جویی‌شان در همه زمان‌ها ادامه یابد ولی دولتی‌ها این مسئله را تهدیدی برای خود می‌دانند. احزاب باید در فاصله انتخابات خود را رشد دهند و برنامه‌ریزی کرده و کادرسازی کنند.

در ادامه این نشست و پس از پایان سخنان دبیران احزاب، مقیمی گفت: در جلسات بعدی باید احزاب استانی و نمایندگان احزاب شما در استان‌ها را دعوت کنیم. اصل بر شنیدن سخنان همدیگر و نقد دولت و دادن پیشنهاد از سوی شماست تا استان تهران بهتر اداره شود.

وی اضافه کرد: استانداری تهران تلاش می‌کند تا احزاب بهتر فعالیت کنند. از فرمانداران می‌خواهم ارتباطات خود را با احزاب بیشتر کنند. این جلسات موجب نزدیکی بیشتر ما با یکدیگر می‌شود و ما را برای رسیدن به اهداف خود کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز