خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در فرودگاه رشت:

پایبندی طرفین برجام برای آینده امنیت جهانی و منطقه مفید است

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۹۳۴

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به به پایان رسیدن مهلت کنگره آمریکا برای تعیین پایبندی ایران به برجام گفت: جمهوری اسلامی سناریوهای مختلفی برای آینده برجام درنظر گرفته اند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی، ظهر امروز در فرودگاه رشت در جمع خبرنگاران درباره علت سفر یک روزه خود به استان گیلان گفت: قرار است جلسه‌ای در شورای اداری استان داشته باشیم به خصوص که زمان بررسی بودجه فرا رسیده لذا می‌خواهیم از نزدیک با مسائل عمرانی گیلان آشنا شده و به بخش های لازم توجه ویژه داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه همچنین قرار است با مردم گفت‌وگوهایی داشته باشیم عنوان کرد: در همایشی که برای میرزاکوچک خان جنگلی برگزار می‌شود نیز حضور پیدا خواهم کرد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اتمام مهلت کنگره آمریکا برای تعیین پایبندی جمهوری اسلامی به تعهدات خود در برجام اظهار داشت: در این زمینه سناریوهای مختلفی بررسی شده و برای هر تصمیم آنها راه حل هایی مدنظر داریم لذا باید دید آنها چه مسیری را در پیش خواهند گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه  پایبندی همه طرف‌ها به برجام برای آینده امنیت جهانی و منطقه مفیدتر است خاطرنشان کرد: اگر آنها روش‌های دیگری برای ادامه مسیر انتخاب کنند برای آنها فکر کرده ایم و جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز