خبرگزاری کار ایران

در جریان تذکری مطرح شد؛

انتقاد حسن‌پور از بی‌اعتنایی دولت نسبت به زلزله‌زدگان کرمان / ماموریت پزشکیان به کمیسیون‌های مجلس برای حضور در منطقه

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۸۰۹

درحالی که نماینده سیرجان با اشاره به زلزله شب گذشته استان کرمان، نسبت به بی‌اعتنایی مسئولان دولتی انتقاد کرد، نایب رییس نخست مجلس ضمن تاکید بر لزوم توجه بیشتر دولت به این بحران، از کمیسیون‌های مربوطه خواست در منطقه حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، شهباز حسن‌پور بیگلری در جریان نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به زلزله شب گذشته کرمان، اعلام کرد: از شب گذشته تاکنون، ۲۰ بار استان کرمان لرزیده و به این دلیل، مردم در سرمای زیر صفر تا صبح در خیابان‌ها به سر بردند. زلزله‌های متعددی که بعضاً بالای شش ریشتر هم بوده است.

وی  با بیان این‌که تاکنون هیچ‌یک از وزرای دولت به در محل وقوع زلزله در کرمان حاضر نشده‌اند، تاکید کرد: روز گذشته یک ساعت تمام ارتباطات این استان قطع شد، آقای استاندار با وزیر تماس گرفت و وزیر به‌جای اعزام تیمی به منطقه برای بررسی اوضاع، با بی‌اعتنایی به استاندار پاسخ داد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لازم است در این شرایط هیاتی از کمیسیون‌های بهداشت، برنامه و عمران به منطقه سفر کنند؛ چراکه بدترین وضعیت برای مردم ترس و اضطراب است. باید قبل از رخ دادن اتفاقی پیشگیری‌های لازم صورت گیرد.

مسعود پزشکیان که برای ساعاتی ریاست جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت، در واکنش به این تذکر نماینده سیرجان گفت: قطعاً باید کمیسیون‌های مربوطه برای بررسی حوزه منطقه زلزله‌زده کرمان در این مناطق حضور پیدا کنند.

نایب رییس نخست مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عدم توجه دولت قابل قبول نیست، دولت باید مشکلات مردم را مورد رسیدگی قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز