خبرگزاری کار ایران

وکیلی در صحن؛

سوال محجوب و قاضی‌پور از وزیر نفت درخصوص آتش‌سوزی پالایشگاه‌ها اعلام وصول شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۲۵۰

عضو هیات رییسه مجلس از اعلام وصول سوال دو نماینده مجلس از وزیر نفت درخصوص علت آتش‌سوزی‌های مکرر در پالایشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدعلی وکیلی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به موارد اعلام وصولی امروز هیات رییسه مجلس گفت: سوال مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود از وزیر جهاد کشاورزی درخصوص کاهش تعرفه واردات محصولات کشاورزی و علت اعلام عدم خودکفایی گندم اعلام وصول شد.

وی افزود: همچنین سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات از وزیر نفت در خصوص خام‌فروشی و واگذاری طرح‌های نفتی به بیگانگان و نقش باشگاه نفت در این زمینه اعلام وصول می‌شود.

عضو هیات رییسه مجلس یادآور شد: همچنین سوال نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران از وزیر نفت درخصوص علت آتش‌سوزی‌های مکرر در پالایشگاه‌های کشور و تحمیل هزینه‌های جانبی ازسوی هیات رییسه مجلس اعلام وصول شد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در ادامه خاطرنشان کرد: سوال حمیده زرآبادی و سیده فاطمه حسینی نماینده قزوین و تهران از وزیر ارتباطات درخصوص علت جایگزینی قرارداد نگهداری شش‌ماه زودتر از موعد و حجمی شدن قراردادها و همچنین سرانجام پروژه ارتقا و انتقال برنامه پنج ساله ارتباطات نیز اعلام وصول می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز