خبرگزاری کار ایران

میرزایی نیکو در دانشگاه شریف:

فراکسیون امید با تک ماده قبول است/ اگر باز هم از خاتمی سوال شود، حتما حمایت خود را تَکرار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۱۹۳

نماینده دماوند تاکید کرد: فراکسیون عملکرد قابل قبولی نداشته اما با تک ماده قبول است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، قاسم میرزایی نیکو در خصوص عملکرد فراکسیون امید در جمع دانشجویان دانشگاه شریف گفت: ریشه پاسداشت و گرامیداشت روز دانشجو در بطن مردم و حقیقت‌خواهی آنان است.

وی با بیان اینکه هر حزب و فراکسیونی که خواسته مردم را اجابت نکند مردم از آن عبور خواهند کرد، گفت: اگر خاتمی هم خواسته مردم را پیگیری نکند ما از او هم  عبور خواهیم کرد. در انتخابات مجلس ما امکاناتی نداشتیم دوستانی بودند که زنبیل را در صف ما گذاشتند و شام جای دیگر خوردند.

میرزایی نیکو گفت: فراکسیون عملکرد قابل قبولی نداشته اما با تک ماده قبول است.

وی با اشاره به عملکرد فراکسیون امید در رابطه رفع حصر گفت: کمیته‌ای در این رابطه تشکیل شد. وقتی حجت‌الاسلام والمسلمین کروبی به بیمارستان رفت ما به عیادت ایشان رفتیم که اجازه ملاقات به ما داده نشد. آنجا با همسر ایشان حرف زدیم. بعد از آن دیدار قصد کردیم حرکتی کنیم و قرار شد اول با سران قوا و شورای امنیت و وزیر اطلاعات مذاکره کنیم. بنده دبیر آن کمیته هستم. اولین ماحصل ما خروج نیروهای امنیتی از منزل آقای کروبی بود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ما به دنبال این نیستیم که بگوییم این کار توسط شخصی خاص یا فراکسیون خاصی انجام شده اما در مورد آقای کروبی شرایط با یک سال یا شش ماه قبل تفاوت پیدا کرده است و ایشان می‌تواند اسامی‌ که درخواست ملاقات با آنها را دارد، ارائه کنند. همانطور که می‌دانید آقای ذوالنور نماینده قم به دیدن آقای کروبی رفت. اما نکته‌ای که همواره به مورد تذکر بوده این است که اگر تمام این موارد رسانه‌ای شود ممکن است شرایط سخت‌تری را ایجاد کند. اجازه دهید که در چارچوب خاص خود به پیش برود. لذا مطالب را بیان نمی‌کنیم.

این نماینده مجلس همچنین در رابطه با شرایط و وضعیت جریان اصلاحات نیز گفت: آقای خاتمی و همه بزرگان اصلاح‌طلب دنبال این مساله هستند تا اصلاحات را فرآیند بدانند و اینگونه نیست که در انتخابات از این جریان استفاده کنیم و بعد تمام شود.

وی با تاکید بر اینکه اصلاحات می‌خواهد دامنه وسیعی با شرایطی که در کشور حاکم است، باشد، گفت: به هر حال وضعیت به‌گونه‌ای است که باید از دولت آقای روحانی حمایت کرد زیرا اگر شکست بخورد شکست خیلی از مسائل است و مطمئن هستم که اگر باز هم از آقای خاتمی سوال شود حتما حمایت خود را تَکرار کرده و می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز