خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان:

انتقال سفارت آمریکا به قدس بازی با آتشی است که نتانیاهو در آن می‌سوزد

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۵۲۵

دبیرکل حمایت از انتفاضه فلسطین تاکید کرد: حماقت ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس، منجر به شعله‌ور شدن آتش خشم انتفاضه جدید مسجدالاقصی می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در واکنش به تصمیم اخیر دولت دونالد ترامپ در مورد قدس، گفت: قدس قبله اول مسلمین جهان است و بحران فلسطین تنها با پایان بخشیدن به اشغال رژیم نامشروع اسراییل خاتمه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه بحث تشکیل دو کشور فلسطین و اسراییل کاملا مردود است، اظهار داشت: سرزمین تاریخی و مادری فلسطینیان صرفا متعلق به مردم فلسطین است.

مشاور رئیس مجلس در امور بین‌الملل با تاکید بر اینکه انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف بازی با آتشی است که بی‌تردید ترامپ قدرت تحمل آن را ندارد و نتانیاهو در آتش آن خواهد سوخت، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و وحدت همه گروه‌های فلسطینی با قدرت حمایت می‌کند.

امیرعبداللهیان بر اینکه حماقت ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس، منجر به شعله‌ور شدن آتش خشم انتفاضه جدید مسجدالاقصی می‌شود، خاطرنشان کرد: تداوم شهرک‌سازی صهیونیست‌ها، تلاش برای عادی‌سازی روابط سعودی، امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی و یهودی‌سازی قدس شریف سه عنصری است که صهیونیست‌ها برای تداوم بحران‌سازی در منطقه بکار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز