خبرگزاری کار ایران

مصباحی‌مقدم درگفت‌وگو به ایلنا:

سند منتشر شده، ادعای بقایی درباره اهدای ۵ سکه را تکذیب کرد/ درخواست محاکمه احمدی‌نژاد را به دادستان کل کشور اعلام کردم

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۸۳۱

سخنگوی جامعه روحانیت در واکنش به رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد گفت: جامعه روحانیت نسبت به مواضع احمدی‌نژاد سکوت نکرده است، بنده هم پیش از این تقاضای محاکمه آقای احمدی‌نژاد را به دادستان کل اعلام کرده‌ام .

حجت‌الاسلام غلامرضا‌ مصباحی‌مقدم، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره دلیل سکوت اصولگرایان نسبت به مواضع احمدی‌نژاد، گفت: اصولگرایان یک گروه نیستند و من هم نمایندگی از طرف همه ندارم.

 وی با بیان اینکه جامعه روحانیت نسبت به مواضع احمدی‌نژاد سکوت نکرده است، اظهار داشت: شخص بنده هم موضع خود را شفاف بیان داشتم و پیش از این هم تقاضای محاکمه آقای احمدی‌نژاد را به دادستان کل اعلام کرده‌ام.

 مصباحی‌مقدم در واکنش به اظهارات بقایی مبنی بر اهداء ۵ سکه بهار آزادی و انتشار سندی که ادعا می‌کند، گفت: همان سندی که منتشر کردند تکذیب ادعای بقایی است، آقای بقایی اعلام کرده به هر کدام از افراد ۵ سکه بهار آزادی به مناسبت عید غدیر داده شده است، در حالی که این سند نشان نمی‌دهد که نفری ۵ سکه به افراد داده شده است.

سخنگوی جامعه روحانیت،گفت: در سند منتشر شده ادعا شده که یک سکه داده‌اند که خود تکذیب ادعای بقایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز