خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان تعزیرات حکومتی:

کار بسیج آسیب شناسی در کنار مدیریت است

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۹۱۳

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید سازمان تعزیرات حکومتی با حضور رئیس این سازمان و فرمانده مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جمال انصاری در جمع بسیجیان این سازمان، ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی همکاران و گرامیداشت مقام شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، گفت: در شرایط فعلی جهان اسلام و با توجه به مواضع دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، رسالت و وظایف همه ما بیشتر از پیش شده است.

وی با اشاره به اینکه چشم انداز کار بسیج همواره فراسازمانی و متعالی است، افزود: کار بسیج آسیب شناسی در کنار مدیریت است و همواره کمک مدیریت بوده و خواهد بود و این روحیه ایثارگری و تلاش مضاعف بسیج باعث کاهش آسیب ها و مشکلات است.

انصاری تصریح کرد: بسیجی باید به اهداف مقدس بسیج و روحیه ایثارگری پایبند باشد و برای کمک به افراد جامعه با هر لباس و در هر جایگاهی تلاش و کوشش کند و در واقع نگاه بسیجی ورای همه چیز بوده که تفکری عمیق برای خدمت است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با تاکید بر اینکه از جایگاه و هویت بسیج باید برای تعالی سازمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد، گفت: همه همکاران سازمان بنا به تکلیف سازمانی و وظایف شرعی کمک و یاور بسیج خواهند بود.

محمدرضا صارمی فرمانده مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری که در این جلسه حضور داشت، ضمن تقدیر از بسیج سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: این سازمان از پایگاه های نمونه بسیج قوه قضائیه است و واجب است از زحمات جناب آقای سرابیان که قریب به ده سال با تلاش و کوشش مسئولیت بسیج این سازمان را بر عهده داشتند، تقدیر و تشکر شود.

وی افزود: با توجه به ضرورت ارتقای فرماندهان بسیج مقرر شده جناب آقای سرابیان در حوزه مشاورین فرمانده بسیج قوه قضائیه ادامه خدمت نمایند که برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

صارمی تصریح کرد: آقای اجتهادی از نیروهای خدوم و تلاشگر و ایثارگر سازمان تعزیرات هستند و با توجه به سوابق کاری و فعالیت های ایشان امیدواریم بسیج سازمان در ادامه خدمت موفق تر از پیش عمل نماید.

در این جلسه عبدالمجید اجتهادی به عنوان فرمانده بسیج سازمان تعزیرات حکومتی معارفه و مراسم تکریم از سرابیان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز