خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

ساخت ۲ درمانگاه در مناطق زلزله‌زده/ اختصاص بخشی از بودجه اشتغال به مناطق آسیب‌دیده + فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۹۸۲

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: تصمیم داریم بخشی از بودجه اشتغال کشور را به مناطق آسیب‌دیده زلزله اختصاص دهیم امشب جلسه شورای عالی اشتغال برگزار می‌شود و تصمیم‌گیری در این مورد را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پرواز تهران - کرمانشاه با مجروحان زلزله گفت‌وگو کرد.

علی ربیعی درباره اقدامات وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی در مناطق آسیب دیده گفت: برای گروه‌هایی که از نظر روانی در فشار بودند حدود ۱۰۰ نفر در منطقه نیرو داریم که اوضاع را سروسامان بدهند و قصد داریم کودکان و سالمندانی که در این زلزله آسیب دیده‌اند را ساماندهی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از هم وطنان‌مان معلول و قطع نخاع شده‌اند که در حال حاضر کانکس‌هایی  را برای توانبخشی آنها در نظر گرفتیم که بعدها آنها رابه مرکز توانبخشی تبدیل خواهیم کرد .

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: همچنین دو درمانگاه برای این منطقه آسیب‌دیده در نظر گرفته شده که ظرف کمتر از دو سال آنها را خواهیم ساخت.

ربیعی اظهار داشت: تصمیم داریم بخشی از بودجه اشتغال کشور را به مناطق آسیب‌دیده اختصاص دهیم امشب جلسه شورای عالی اشتغال برگزار می‌شود و تصمیم گیری در این مورد را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز