وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛
ساخت ۲ درمانگاه در مناطق زلزلهزده/ اختصاص بخشی از بودجه اشتغال به مناطق آسیبدیده + فیلم
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: تصمیم داریم بخشی از بودجه اشتغال کشور را به مناطق آسیبدیده زلزله اختصاص دهیم امشب جلسه شورای عالی اشتغال برگزار میشود و تصمیمگیری در این مورد را اعلام خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پرواز تهران - کرمانشاه با مجروحان زلزله گفتوگو کرد.
علی ربیعی درباره اقدامات وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی در مناطق آسیب دیده گفت: برای گروههایی که از نظر روانی در فشار بودند حدود ۱۰۰ نفر در منطقه نیرو داریم که اوضاع را سروسامان بدهند و قصد داریم کودکان و سالمندانی که در این زلزله آسیب دیدهاند را ساماندهی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از هم وطنانمان معلول و قطع نخاع شدهاند که در حال حاضر کانکسهایی را برای توانبخشی آنها در نظر گرفتیم که بعدها آنها رابه مرکز توانبخشی تبدیل خواهیم کرد .
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: همچنین دو درمانگاه برای این منطقه آسیبدیده در نظر گرفته شده که ظرف کمتر از دو سال آنها را خواهیم ساخت.
ربیعی اظهار داشت: تصمیم داریم بخشی از بودجه اشتغال کشور را به مناطق آسیبدیده اختصاص دهیم امشب جلسه شورای عالی اشتغال برگزار میشود و تصمیم گیری در این مورد را اعلام خواهیم کرد.
tavoos_init_player( 'tavoos-vplyr-twigWMX8daJq1S1y', 'https://cdn.ilna.ir/thumbnail/WMX8daJq1S1y/-gv9vIN3273-GqHofH_oxdSRV1NIfibp_KJFy8kKTtGdzbKfkMmd_65Vc70JlRaPInkbwRNNBYbSpDXtPsNSLA,,/video_2017-11-22_16-54-13.jpg', [{ "file": "https://cdn.ilna.ir/servev2/WMX8daJq1S1y/RL54z_netUE,/video_2017-11-22_16-54-13.mp4", "type": "mp4", "label": "720p" }, ], 'https://video.tavoos.net/services/vast/mYreFyzU-OFDE-adi4-XiRJ-c4yVXSuehsge/2714' );