خبرگزاری کار ایران

امیر اسماعیلی:

ایران، قتلگاه دشمنان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۹۵۶

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) تاکید کرد: به عنوان یک سرباز به نمایندگی از سربازان پدافند هوایی می‌گویم پدافند هوایی حراست از دستاوردها را برعهده خواهد داشت و از سایر نیروهای مسلح نیز حراست می‌کند. از جانب ۳۷۰۰ نخبه پدافند هوایی می‌گویم این کشور قتل‌گاه دشمنان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم برزگداشت شهدای مدافع حرم که عصر امروز در مصلی امام خمینی برگزار شد، گفت: ایام پیروزی جبهه مقاومت بر کفر جهانی را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. همچنین هفته بسیج را هم تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه همه شهدا، مدافع حرم ولایت و امامت و اعتقادات هستند، اظهار داشت: بسیاری از مدافعان حرم و شهدای جبهه مقاومت، امام و انقلاب را ندیدند ولی نشان دادند که هیات من الذله در جمهوری اسلامی ایران ریشه دارد زیرا امام فرمود تاسوعا و عاشورا اسلام را زنده نگه داشته است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ادامه داد: ریشه ما ریشه در خون شهدا ماست. شهدا برای قشر خاصی نیستند زیرا نشان دادند عاشورایی هستند.

اسماعیلی با اشاره به زلزله اخیر در استان کرمانشاه تصریح کرد: همه از زلزله تاسف خوردیم و ما هم در سوگ و عزا نشستیم ولی این غم و ماتم با شهد حضور رهبری شیرین و سبک شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: رهبری فرمودند دوره بزن و درو تمام شده و قاسم سلیمانی‌ها نشان دادند این بزن و دروها متعلق به خودشان است.

وی با بیان اینکه دوران پایان یافتن بزن و درو شعار نیست، خاطرنشان کرد: ثابت شده است این کشور صاحب دارد و آن صاحب، شهدا و امام زمان (عج) هستند. راه ما راه شهدا است. پا گذاشتن به این کشور از هوا، فضا، دریا و زمین بدون هیچ گونه مماشات سیاسی مصادف با مرگ قطعی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) افزود: به عنوان یک سرباز به نمایندگی از سربازان پدافند هوایی می‌گویم پدافند هوایی حراست از دستاوردها را برعهده خواهد داشت و از سایر نیروهای مسلح نیز حراست می‌کند. از جانب ۳۷۰۰ نخبه پدافند هوایی می‌گویم این کشور قتل‌گاه دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز