خبرگزاری کار ایران

فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش خبر داد:

استقرار بیمارستان مجهز ۵۰ تختخوابی ارتش در سرپل ذهاب

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۳۹۸

فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش از تقویت پشتیبانی‌های دارویی و نیروی انسانی تخصصی در بیمارستان‌‌های منطقه‌ای و صحرایی ارتش در مناطق زلزله‌زده خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم جلیل رجبی با اشاره به عملکرد خوب بیمارستان ۵۰۱ ارتش در اعزام دو تیم تخصصی و فوق‌تخصصی شامل جراحی عروق، عمومی، ارتوپدی، داخلی، عفونی، پرستاری و پیراپزشکی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه از همان ساعات اولیه وقوع حادثه گفت: فرماندهی بهداشت، درمان و امداد ارتش امروز نیز با افزایش پشتیبانی‌های دارویی و نیروی انسانی متخصص و مدیریت سامانه‌های درمانی در مناطق مورد نیاز در جهت کمک موثرتر به مصدومان و آسیب‌دیدگان اقدام خواهد کرد.

وی همچنین از انتقال سامانه متحرک جراحی و بیمارستان مجهز ۵۰ تختخوابی ارتش از داخل پادگان ابوذر به سطح شهر سر پل ذهاب خبر داد و اظهار داشت: این اقدام نیز به منظور دسترسی آسان‌‌تر آسیب‌دیدگان و نیازمندان به کمک‌های درمانی و دارویی انجام شده است.

فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش همچنین در خصوص مصدوملن منتقل شده به تهران نیز تصریح کرد: با تعداد مجروخانی که شب گذشته از طریق نیروی هوایی ارتش به تهران منتقل شدند، تاکنون ۳۶ نفر در بیمارستان بعثت نهاجا پذیرش شده و تحت درمان هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز