خبرگزاری کار ایران

انصاری در گفت‌وگو با ایلنا:

حزب اتحاد کوچکترین سهم‌خواهی در انتخابات شوراها نداشت/ اهداف‌مان را کوتاه‌مدت تعریف نکرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۰۴۳

یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: حزب اتحاد بدون کوچکترین سهم خواهی در میدان انتخابات حضور داشت و نقش خود را در هدایت و سازمان‌دهی نیروها به خوبی ایفا کرد.

غلامرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره فعالیت حزب متبوعش گفت: آخرین کنگره حزب اتحاد ملت حدود ۳ ماه پیش برگزار شد و در حال حاضر بر اساس برنامه‌ای که تدوین شده فعالیت می‌کنیم و گام برمی‌داریم.

وی تاکید کرد: بحث آموزش، عضوگیری و گسترش تشکیلات را در کل کشور با جدیت دنبال می‌کنیم.

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاثیر حزب اتحاد ملت را در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری و شوراها مشاهده کردید؛‌ در اکثر استان‌ها و شهرستان‌ها دوستان ما نقش پررنگی داشتند و امیدواریم بتوانیم رسالت تشکیلاتی خودمان را گسترش دهیم.

وی افزود: قصدمان این است که با سامان‌دهی رفتار و اهداف‌مان در آینده سیاسی کشور چارچوب قوانین و هنجارهای شناخته شده حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهیم.

انصاری با اشاره به گمانه‌زنی‌ها و شایعات زمان انتخابات مبنی بر این که حزب اتحاد ملت و کارگزاران سازندگی با یکدیگر به توافق رسیده‌اند که اعضای شورای شهر را اتحادی‌ها تشکیل دهند و شهردار از کارگزارنی‌ها باشد، عنوان کرد: حزب اتحاد بدون کوچکترین سهم‌خواهی در میدان انتخابات حضور داشت و  نقش خود را در هدایت و سازمان‌دهی به خوبی ایفا کرد، همواره تلاش‌مان این بوده است که کوچکترین سهم‌خواهی را از اصلاح طلبان نداشته باشیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: در حزب اتحاد ما اهداف‌مان را کوتاه‌مدت تعریف نکرده‌ایم بلکه برای اینکه یک حزب اساسی و به اصطلاح گسترده باشیم، برنامه‌های بلندمدت داریم و معتقد هستیم که باید گام به گام، آهسته و پیوسته اصلاحات را  دنبال کنیم، برای ما حضور کوتاه‌مدت معنا و مفهومی نخواهد داشت.

وی افزود: از هر عزیزی که بتواند اصلاحات ساختاری را انجام دهد استقبال می‌کنیم، تحقق کامل دموکراسی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و همچنین پاسداشت آزادی‌های فردی و اجرای تمام و کمال قانون اساسی را از آروزهای دست یافتنی خودمان می‌دانیم.

انصاری تاکید کرد:‌ در این راستا به صورت جد جلو خواهیم رفت و به همه کسانی که در جهت تحقق این ارزش‌ها بخواهند گام بردارند، کمک می‌کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز