خبرگزاری کار ایران

دستورکار جلسات علنی هفته آینده اعلام شد؛

بررسی طرح سوال ۵ نماینده مجلس از وزرای نفت، خارجه و تعاون

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۶۱۷

وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور خارجه و نفت با حضور در ۲ جلسه علنی هفته آینده پاسخگوی سوالات ۵ نماینده خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگاه مجلس پس از یک هفته تعطیلات به‌دلیل سرکشی به حوزه‌های انتخابیه یک روز دیرتر از روال معمول و در روز دوشنبه هفته آینده تشکیل جلسه خواهند داد.

بر این اساس نمایندگان در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته پیش‌رو در صحن علنی تشکیل جلسه می‌دهند و این درحالی است که حال مدتی است با تصمیم هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، جلسه علنی روزهای سه‌شنبه مجلس لغو و بجای آن، نمایندگان در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مشغول رسیدگی به طرح‌ها و لوایح می‌شوند.

بنابر آن‌چه به‌عنوان دستورکار ۲ علنی این هفته اعلام شده، بررسی طرز کار قوه مجریه در ابلاغ و اجرای قوانین مصوب دائمی و آزمایشی و تهیه و تنظیم مقرره و آیین‌نامه‌های اجرایی مربوطه و رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران در صحن علنی مطرح خواهد شد.

در این میان نمایندگان مجلس در هفته آینده میزبان چند وزیر کابینه نیز خواهند بود و صحن علنی این هفته هم همچون اکثر هفته‌های کاری مجلس، وزرا برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان راهی بهارستان می‌شوند و بر این اساس قرار است علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوال محمدرضا پورابراهیمی نماینده اصولگرای کرمان به صحن علنی برود؛ سوالی که در دستورکار هفته کاری قبلی مجلس نیز قرار داشت اما به‌دلیل کمبود وقت، مطرح نشد.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت نیز قرار است در یکی از جلسات علنی این هفته مجلس حاضر شده تا به سوالات هادی قوامی نماینده اعتدالی اسفراین، جواد کریمی قدوسی نماینده اصولگرای مهشد و کلات و همچنین حسینعلی شهریاری نماینده اصولگرای زاهدان پاسخ دهد.

همچنین محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به صحن علنی می‌رود تا پاسخگوی سوال جهانبخش محبی‌نیا نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز