خبرگزاری کار ایران

صفاری نطنزی در گفت‌وگو با ایلنا:

اردکانیان و غلامی مشکلی برای کسب رای‌اعتماد مجلس ندارند / نمایندگان از توضیحات وزیر پیشنهادی علوم درمورد دانشجویان قانع شدند

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۹۸۴

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تعامل مثبت وزرای پیشنهادی علوم و نیرو با نمایندگان مجلس، نسبت به توفیق اردکانیان و غلامی در مسیر کسب رای‌اعتماد از مجلس ابراز امیدواری کرد.

مرتضی صفاری نطنزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه فردا صبح مجلس شورای اسلامی برای رای‌اعتماد به دو وزیر پیشنهادی علوم و نیرو اعلام کرد: به نظر می‌رسد هر دو نفر، هم آقای غلامی و هم آقای اردکانیان موفق به کسب رای‌اعتماد از مجلس خواهند شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره بالاگرفتن انتقادات دانشجویان نسبت به گزینه پیشنهادی رییس‌جمهوری برای تصدی وزارت علوم گفت: باتوجه به این‌که هر دو وزیر پیشنهادی جلسات متعددی با کمیسیون‌های تخصصی، فراکسیون‌های سیاسی مجلس و همچنین مجامع مختلف نمایندگان داشتند، به نظر می‌رسد مشکلی در مسیر کسب رای اعتماد آن‌ها نباشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با این حساب به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس از توضیحات هر دو وزیر پیشنهادی، به‌ویژه وزیر پیشنهادی علوم قانع شده و عمدتاً به این جمع‌بندی رسیده‌اند که انتقادات و سر و صداهایی که بعضاً ازسوی طیف‌هایی از دانشجویان مطرح می‌شد، چندان عمومیت نداشته است.

صفاری نطنزی در پایان تصریح کرد: در نهایت فکر می‌کنم آقایان غلامی و اردکانیان مشکل خاصی برای کسب رای‌اعتماد مجلس نداشته باشند و احتمال قریب به یقین هر دو نفر موفق به کسب رای‌اعتماد از مجلس خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز