خبرگزاری کار ایران

وزیر کشاورزی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

محصولات کشاورزی به عراق صادر می شود/ چه کسی گفته که مرزها بسته شده است؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۶۲۸

وزیر کشاورزی گفت: صادرات محصولات کشاورزی به عراق ادامه دارد و مرزهای ما با عراق بسته نشده است.

محمود حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از همه پرسی در اقلیم کردستان عراق و بسته شدن مرزها، صادرات محصولات کشاورزی به عراق و کردستان عراق دچار مشکل شده است؟ ، گفت: چه کسی گفته که مرزها بسته شده است؟ اتفاقا در هیأت دولت هم بحث شد که مرزها بسته نشده است .

وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به این سوال که آیا محصولات کشاورزی در حال حاضر به عراق صادر می شود؟ ،  عنوان کرد: بله صادر می شود.

حجتی در ادامه با اشاره به وضعیت صادرات محصولات کشاورزی به کشور روسیه گفت: صادرات به کشور روسیه افزایش یافته است، زیرا ساز و کار آن از دو سال پیش طراحی شده است.

وی ادامه داد: صادرات محصولات لبنیاتی و آبزیان از جمله محصولات کشاورزی است که طی چندوقت اخیر افزایش چشم گیری داشته است و امروز هم در بحث صادرات سبزی و صیفی‌جات تجار یکدیگر را پیدا کرده اند و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وزیر کشاورزی درباره صادرات به قطر عنوان کرد: بحث قطر  دو الی سه ماه است که  مطرح شده و   در حد ارتباط کانتینری است. این کار نیازمند ساز و کار مناسب خود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز