خبرگزاری کار ایران

سرلشکر موسوی در بازدید از منطقه سوم دریایی:

سواحل مکران با همت دولت به زودی متحول می‌شود/ نیروی دریایی ارتش آمادگی دفاعی و راهبردی خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۱۴۵

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ارتش وظیفه دارد تدابیر فرماندهی معظم کل قوا درخصوص آبادانی و توسعه سواحل مکران را درکنار سایر نهادها به نتیجه برساند که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی که به همراه امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی به سیستان و بلوچستان سفر کرده، در جریان بازدید از شهر کنارک و منطقه سوم دریایی کشور گفت: توسعه و آبادانی سواحل مکران از وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق توصیه‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب است.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر با نگاه عمیق مقام معظم رهبری و توجه دولت شاهد موفقیت و برکت بیش از پیش سواحل مکران هستیم و زیرساخت‌های آن در بخش‌های مختلف در حال آماده شدن است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه سواحل مکران اهمیت فراوانی برای جمهوری اسلامی ایران دارد و به همین دلیل سفر نخست خودم را از این منطقه آغاز کرده‌ام، اظهار داشت: پیشرفت‌های سواحل مکران در حوزه‌های مختلف قابل مقایسه با گذشته نیست و این منطقه با همت دولت به زودی متحول خواهد شد و نیروی دریایی ارتش آمادگی دفاعی و راهبردی خوبی دارد و می‌تواند در این منطقه مفید و موثر باشد.

موسوی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی وظیفه دارد تا تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را برای آبادانی و توسعه سواحل مَکُّران به نتیجه برساند، تصریح کرد: موفقیت و پیشرفت سواحل مکران مدیون توجه عمیق رهبری است. 

وی ادامه داد: تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا بر آمادگی دفاعی و راهبردی نیروی دریایی ارتش نیز به ما حکم می‌کند که اولین ماموریت‌ها را در این نیرو به انجام برسانیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه با حضور در منطقه سوم دریایی ارتش در کنارک از یگانهای شناور سطحی و زیرسطحی، یگان‌های موشکی، پدافند هوایی، پایگاه سوم هوادریا، پهپاد و میدان تیر و همچنین طرح های عمرانی در دست اجرای این منطقه از جمله بیمارستان ۶۴ تختخوابی دیدن کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز