خبرگزاری کار ایران

رحمانى‌فضلى در جمع خبرنگاران:

آمادگى دولت براى برگزارى مراسم اربعین حسینى/ مذاکره با دولت عراق براى افزودن ٢ مرز جدید خسروى و دهلران

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۸۹۹

وزیر کشور درباره تمهیدات اندیشیده شده در برگزارى مراسم بزرگ اربعین حسینى گفت: تلاش‌هایى در حوزه زیرساخت‌ها و پشتیبانى و ایجاد مرزهاى جدید به جهت سهولت در انتقال زائران از سال گذشته در دست پیگیرى بوده است.

به گزارش ایلنا، وزیر کشور ظهر امروز در بد ورود به استان ایلام در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس تغییراتى که در بین استانداران آغاز شده امروز طى مراسمى شاهد معارفه استاندار جدید استان ایلام خواهیم بود.

وى درباره تمهیدات اندیشیده شده در برگزارى مراسم بزرگ اربعین حسینى گفت: تلاشهایى در حوزه زیرساخت ها و پشتیبانى و ایجاد مرزهاى جدید به جهت سهولت در انتقال زائران از سال گذشته در دست پیگیرى بوده است.

وزیر کشور با اشاره به مذاکرات انجام شده با دولت عراق براى ایجاد مرزهاى جدید، گفت: در این مذاکرات ایجاد دو مرز دهلران و خسروى را مرتب مطرح کردیم و انها تا کنون با این موضوع موافقت کردند و ایجاد شرایط لازم براى اتخاذ تصمیم نهایى مهم و مرثر است لذا ما امادگی لازم را داریم و هر کمکى نیاز باشد از طریق استانهاى همجوار انجام خواهیم داد.

رحمانى‌فضلى گفت: ان‌شاالله هم از مرزهاى چذابه، شلمچه، مهران و هم از مرزهاى خسروى و دهلران بتوانیم زائرانمان را عبور دهیم؛ دولت در این راستا آمادگى کامل را دارد و استانهاى مرزى تلاششان را انجام دادند و ما تجریه ٤ سال گذشته هم داریم که این موضوع مى تواند در بهبود وضعیت سال جارى موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز