خبرگزاری کار ایران

محکومیت ۶ چهره اصلاح‌طلب به یک‌سال حبس تعزیری/ نعیمی‌پور به ۲ سال حبس محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۸۱۸

احکام هفت چهره اصلاح‌طلب صادر شد.

حجت کرمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با رای صادره از شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب درباره پرونده ۷ چهره اصلاح‌طلب گفت: من به همراه آقای پوربابایی وکیل پنج نفر از این افراد هستیم که امروز با مراجعه به شعبه مربوطه، رای به ما ابلاغ شده است و هنوز رای به دو نفر دیگر ابلاغ نشده است.

این وکیل دادگستری خاطرنشان کرد: موکلین بنده با استناد به ماده ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی، یعنی فعالیت تبلیغی علیه نظام، به یک‌سال حبس محکوم شدند.

این حقوقدان افزود: همچنین طبق رای صادره از دادگاه، موکلین من بعنوان مجازات تکمیلی به ۲ سال محرومیت از عضویت در احزاب و فعالیت در فضای مجازی و مطبوعات محروم شدند.

وی افزود: حکم صادره غیرقطعی است و در فرصت قانونی امکان تجدیدنظرخواهی از آن وجود دارد.

کرمانی در حال حاضر وکالت پرونده محمدرضا خاتمی، حمیدرضا جلایی‌پور، حسین کاشفی و آذر منصوری را برعهده دارد  و هوشنگ پوربابایی نیز وکیل محسن صفایی‌فراهانی در همین پرونده است.

هوشنگ پوربابایی هم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تایید خبر ابلاغ حکم ۷ چهره اصلاح‌طلب عنوان کرد: در فرصت قانونی نسبت به حکم اولیه اعتراض خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، بر این اساس از ۷ چهره اصلاح‌طلب ۶ نفر به یکسال حبس تعزیری محکوم شده‌اند و شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد نعیمی‌پور در این میان به ۲ سال حبس تعزیری محکوم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز