خبرگزاری کار ایران

با حضور بازرگانان ایرانی و کانادایی؛

اولین کنفرانس سالانه انجمن بازرگانان ایران و کانادا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۳۸۰

اولین کنفرانس سالانه انجمن بازرگانان ایران و کانادا با هدف معرفی ظرفیت‌های تجاری و بازرگانی ایران در مونترال کانادا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، انجمن بازرگانان ایران و کانادا (CIBA) اولین کنفرانس سالانه خود را روز چهارشنبه ۲۰ سپتامبر در مونترال کانادا برگزار کرد.

مجتبی احمدلو، دبیر انجمن بازرگانی ایران و کانادا از برگزارکنندگان این کنفرانس در ارتباط با شرکت‌کنندگان، موضوع و مسائل مطرح شده در این کنفرانس گفت: این کنفرانس با حضور جمعی از مقامات استان کبک و استان‌های فدرال کانادا، معاونت اتاق بازرگانی روسیه و کانادا، مدیر بازرگانی هند و کانادا به همراه حقوقدانان و بازرگانان کانادایی و شرکت‌های کانادایی برگزار شد که در آن  به اهمیت موضوع تجارت با ایران و نقش محوریت انجمن بازرگانان ایران و کانادا (CIBA) پرداخته شد.

وی افزود: بررسی مسائل حقوقی و موانع ارزی بانکی برای تجارت با ایران، اهمیت استراتژیک ایران در منطقه و ثبات سیاسی، اقتصادی ایران و ظرفیت‌های اقتصادی ایران برای واردات و صادرات از جمله موضوعات مطرح در این کنفرانس بود. 

احمدلو همچنین از علاقه‌مندی بازرگانان کانادایی و بازرگانان کانادایی ایرانی‌تبار برای تجارت با ایران به ویژه واردات کالاهایی از جمله فرش و خشکبار از ایران خبر داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز