خبرگزاری کار ایران

در جریان تذکری مطرح شد؛

کواکبیان: کشور را در عرصه نیرو و آموزش عالی معطل گذاشته‌ایم/ مطهری: فرصت دولت برای معرفی وزیر علوم تمام شده است

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۲۴۳

یک عضو اصلاح‌طلب مجلس تاکید کرد: سرپرست‌های ۲ وزارتخانه در شرایط کنونی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و عملاً کشور را در ۲ عرصه نیرو و آموزش عالی معطل گذاشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مصطفی کواکبیان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از عدم معرفی وزرای پیشنهادی علوم و نیرو گفت: انتظار می‌‎رفت که با آغاز سال تحصیلی، ۲ وزیر علوم و نیرو به مجلس معرفی شوند.

وی گفت: متاسفانه سرپرست‌های این ۲ وزارتخانه در شرایط کنونی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و عملاً کشور را در ۲ عرصه نیرو و آموزش عالی معطل گذاشته‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اشاره به تلاش مسئولان اقلیم کردستان برای برگزاری همه‌پرسی استقلال خاطرنشان کرد: امیدواریم بارزانی به نصایح علمای بلاد و مراجع و شخصیت‌های عراقی گوش دهد و از برگزاری همه‌پرسی که فقط امثال رژیم صهیونیستی از آن حمایت کردند، کوتاه بیاید؛ چرا که این همه‌پرسی مشکلاتی برای وحدت عراق ایجاد می‌کند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس تصریح کرد: مسئولان اقلیم کردستان با مذاکره با دولت مرکزی عراق، خواسته‌های خود را دنبال کنند.

علی مطهری که برای ساعاتی ریاست جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت، گفت: دولت برای وزارت نیرو ۳ ماه فرصت دارد اما درباره وزارت علوم فرصت به پایان رسیده و باید هر چه سریع‌تر وزیر پیشنهادی علوم را معرفی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز