خبرگزاری کار ایران

در ششمین کنفرانس بین‌المللی آستانه؛

جابری انصاری با نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۵۵۸

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد ایران با لاورنتیف نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور سوریه در ششمین کنفرانس بین‌المللی آستانه دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، حسین جابری انصاری، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد ایران در روند آستانه، در چارچوب رایزنی‌های دوجانبه و تخصصی ششمین دوره کنفرانس بین‌المللی سوریه در آستانه، عصر امروز پنج شنبه ۲۳ شهریور ۹۶ با الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور سوریه و رئیس هیات اعزامی این کشور به مذاکرات آستانه ملاقات کرد.

در این ملاقات که با فاصله یک روز از دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و هیات همراه در سوچی با رییس‌جمهور روسیه انجام شد، طرفین پیرامون آخرین تحولات روند آستانه و مناطق کاهش تنش و همچنین آخرین وضعیت اسناد تهیه شده در اجلاس های کارشناسی آستانه رایزنی و تبادل نظر کردند.

ششمین دوره کنفرانس بین‌المللی آستانه از دیروز در سطح کارشناسی آغاز و امروز در سطح عالی با مشارکت روسای هیات‌های مذاکره‌کننده سه کشور ضامن روند آستانه (جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه) و هیات‌های طرف‌های ناظر عضو آستانه و هیات‌های اعزامی دولت و معارضه سوریه، در پایتخت قزاقستان ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز