خبرگزاری کار ایران

کاشفی در گفت‌وگو با ایلنا:

کنگره حزب اتحاد ملت ۱۶ شهریور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۵۵۵

یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: کنگره حزب اتحاد ملت روز پنجشنبه ۱۶ شهریور برگزار می‌شود.

حسین کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره برزگراری حزب متبوعش گفت: روز پنجشنبه ۱۶ شهریور از ساعت ۸ صبح کنگره حزب اتحاد ملت ایران برگزار خواهد شد.

 وی افزود: طبق مصوبه، انتخابات حزب هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و در این دوره نیز قرار است اعضای شورای مرکزی، هیات داوری و دبیرکل انتخاب شوند.

این عضو حزب اتحاد ملت ایران ضمن یادآوری این مطلب که در کنگره گذشته تصمیم گرفته شد در برخی از بخش‌های اساس‌نامه تغییراتی اعمال شود، عنوان کرد: مقرر شد بخشی از تصمیمات درون‌سازمانی و نحوه سهمیه‌بندی برای حضور افراد در آئین‌نامه تغییر کند که روز پنجشنبه طی یک کنگره فوق‌العاده این اتفاق خواهد افتاد.

کاشفی در ادامه افزود: بعداز کنگره فوق العاده، گزارش‌ها و عملکردهای حزب، طی دو سال گذشته مطرح می‌شود و سپس رای‌گیری برای اعضای شورای مرکزی، دبیر کل و هیات داوران انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیامی از سوی سید محمد خاتمی در این کنگره قرائت خواهد شد یا خیر، گفت: چنین اتفاقی همیشه رخ داده است و این بار نیز به همین نحو است.

این عضو حزب اتحاد ملت ایران درباره مدعوین و سخنرانان این برنامه بیان کرد: کنگره با سخنرانی دبیر کل حزب انجام خواهد شد و سپس هر یک از اعضا به صحبت خواهند پرداخت. ما از هر دو جناح برای حضور در این گردهمایی دعوت کرده‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز