خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری در جمع خبرنگاران:

بیشترین نگرانی و حساسیت درباره تصمیمات سازمان تعزیرات است که مردم آسیب می‌بینند

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۴۱۵

وزیر دادگستری گفت: باید بررسی دقیقی از وضعیت موجود تعزیرات صورت گیرد. آن نقاطی که مردم از ناحیه تصمیماتی که از سوی همکاران ما آسیب می‌بینند، بیشترین نگرانی و حساسیت ما است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعلیرضا آوایی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره مباحثی که در جلسه امروز هیات دولت مطرح کرده است، گفت: اولین مطلبی که خدمت دوستان مطرح خواهم کرد و امروز فرصت آن پیش نیامد این بود که اگر دوستان دولت مشکل، مطلب و ابهامی در رابطه با مجموعه تشکیلات قضایی دارند به بنده منعکس کنند تا باکمال افتخار موضوع را پیگیری کنم و در جهت حل مشکلات هیات دولت برای رفع معضلات مردم و احیانا مسائلی که در دستگاه قضایی دارند موثر باشم.

وزیر دادگستری درباره مهمترین اولویت‌های کاری خود در ارتباط با سازمان تعزیرات گفت: ابتدا باید بررسی دقیقی از وضعیت موجود تعزیرات صورت گیرد. آن نقاطی که مردم از ناحیه تصمیماتی که از سوی همکاران ما آسیب می‌بینند، بیشترین نگرانی و حساسیت ما است که ان‌شالله در کوتاهترین زمان این بررسی انجام خواهد شد. 

او تاکید کرد: با کمک کنیم تا تعزیرات نقش خود را به خوبی انجام دهد. سازمان تعزیرات سازمانی چابک و دارای آیین دادرسی روان است و می‌تواند در مواقعی که اخلالی در بازار رخ می‌دهد، کار را سریع انجام دهد. از آن طرف گله‌مندی‌هایی به ویژه در مناطق مرزی از سوی نمایندگان مطرح شده که ممکن است تصمیماتی گرفته شود و به مردم و کسبه جز ظلم شود. آنها را پیگیری خواهیم کرد چراکه که نقاط آسیب تشکل ما خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز