خبرگزاری کار ایران

قمی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

سلطانی‌فر نگاه سیاسی در کارها ندارد/ نگرش ایشان برای محرومیت‌زدایی و توجه به روستا قابل تامل و تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۸۸۸

نماینده مردم پاکدشت، گفت: با اینکه وزیر پیشنهادی ورزش دارای مرام سیاسی خاص است اما در برخورد با ورزش، نمایندگان، ورزشکاران، نگاه سیاسی نداشته و رعایت عدالت و عدالت‌محوری را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگارسیاسی ایلنا، محمد قمی در جریان بررسی صلاحیت و برنامه وزرای پیشنهادی صحن علنی در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: با توجه به سوابق سلطانی‌فر او در سمت‌های مختلف هرجا که خدمت کرده موفق، اثرگذار و دلسوز کار را به اتمام رسانده است. 

نماینده مردم پاکدشت با اشاره به برنامه تقدیمی وزیر پیشنهادی بیان کرد: برنامه آقای سلطانی‌فر بسیار علمی و عملی است و بسیار کارشناسی بود و در این برنامه ضمن اینکه به اسناد بالادستی توجه شده به مسائل مبتلا به جوانان و امکانات کشور هم توجه کرده‌اند. 

او با بیان اینکه سلطانی‌فر نگاه سیاسی در کارها ندارد گفت: با اینکه او دارای مرام سیاسی خاص است اما در برخورد با نمایندگان، ورزشکاران، نگاه سیاسی نداشته و رعایت عدالت و عدالت‌محوری را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد. 

قمی رسیدگی به ورزش قهرمانی، پهلوانی و ورزش همگانی و حرفه‌ای را از جمله برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دانست و گفت: در این برنامه به این چهار موضوع توجه شده و برنامه‌های خاصی در این زمینه دارد و همچنین توجه ویژه به مناطق محروم و توسعه نیافته و روستایی را در دستور کار دارد که نگرش ایشان برای محرومیت‌زدایی و توجه به روستا قابل تامل و تقدیر است. 

او با اشاره به توجه ویژه به روحیه جوانمردی و پهلوانی در ورزش گفت: این مسئله مهمی است و ورزش ما باید غایتش این باشد که پهلوان واقعی باید حججی‌ها دشمن را در عرصه نبرد به زانو در آورند که عرصه ورزشکاران میدان مسابقات بین‌المللی باشد که این روحیه باعث ایجاد امنیت و نشاط در کشور شده است. 

نماینده مردم پاکدشت ادامه داد: توجه به ایثارگران از جمله برنامه‌های سلطانی‌فر است و همانطور که امام (ره) فرمودند نباید بگذاریم مردان ایثار و شهادت در پیچ و خم تاریخ گم شوند و باید توجه داشته باشیم که روحیه ایثار و جوانمردی را در جامعه رشد دهیم. باید ورزشکاران این خط را دنبال کنند که غایت ورزش این است که برای ملت خدمت کنیم که این در برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش مشهود است.

قمی با بیان اینکه توجه خاص به جوانان و رشد ورزش در بین آنها مورد توجه وزیر پیشنهادی ورزش است گفت: در واقع توجه خاص به زندگی ایرانی - اسلامی مسئله مهمی است که ورزش ما نباید به دور از این هدف باشد و باید با ارزش‌های انقلاب هماهنگی داشته باشند. 

او از دیگر برنامه‌های مورد توجه وزیر پیشنهادی ورزش را توسعه کمی، توسعه اماکن ورزشی و امکانات در شهر و روستا دانست و گفت: مشارکت مردم در امر ورزش و نگرش ویژه به اقتصاد ورزشی از برنامه‌های مهم سلطانی‌فر است و یکی از ویژگی‌های او پشتکار و خستگی‌ناپذیری در کارها است و بازنگری در طرح جامع ورزش کشور دیدگاه جدید و نگرش مفهومی است که با  شرایط زمان و امکانات کشور طرح ورزش کشور را تنظیم می‌کند. 

نماینده مردم پاکدشت تاکید کرد: سلطانی‌فر تعامل بسیار خوبی با نمایندگان دارد و اینکه کسی مخالف او نبود بیانگر این مدعا است و حدود ۸۲ نفر از نمایندگان مجلس مانند خدری و سلیمی از من خواستند که وقت موافقت به آنها دهم که عذرخواهی می‌کنم.

قمی در انتقاد به فدراسیون تکواندو گفت: آقای سلطانی‌فر توجه داشته باشد که همه مسائل عنوان شده خوب است اما فدراسیون تکواندو مشکلاتی دارد که باید حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز