خبرگزاری کار ایران

نادر قاضی‌پور:

علوی به مسائل امنیتی نگاه فرهنگی دارد/ موافق صحبت کردن من معجزه است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۷۲

نماینده مردم ارومیه گفت: علوی در چارچوب حرکت می‌کند و به فضای امنیتی کشور آرامش داده است. عملیات‌های زیادی در مبارزه با گروه‌های تروریستی، منافقین و ضد انقلاب انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در نطق خود در صحن علنی مجلس در دفاع از وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت:‌ با توجه به وظیفه ذاتی وزارت اطلاعات علوی خوب عمل کرده است. اولین بار است که طی ۱۰ سال گذشته به عنوان نماینده موافق صحبت می‌کنم و می‌توان این را معجزه دانست.

نماینده مردم ارومیه اظهار کرد: علوی به مسائل امنیتی نگاه فرهنگی دارد و این یعنی داشتن عقل. او به مشکلات امنیتی نگاه سیاسی دارد و نهایتاً‌ آنها را تبدیل به یک مشکل اجتماعی می‌کند و در سازمان‌های مردم‌نهاد آنها را حل می‌کند.

او افزود: آدم غیر عاقل یک مشکل کوچک را بزرگ می‌کند. علوی در چارچوب حرکت می‌کند و به فضای امنیتی کشور آرامش داده است. عملیات‌های زیادی را برای مبارزه با گروه‌های تروریستی، منافقین و ضد انقلاب انجام داده است. ۱۲۰ گروه تروریستی را از بین برده است. او توانسته است وابسته سیاسی ایران در یمن را آزاد کند، پیکر مرحوم دانایی‌فر را از پاکستان به ایران انتقال دهد و این تنها گوشه‌ای از موفقیت‌های ایشان در وزارت اطلاعات می‌باشد.

قاضی‌پور مردم ارومیه خاطرنشان کرد: در حال حاضر وزارت اطلاعات با تمام ارگان‌ها هماهنگ است. علوی ولایتمدار و تابع رهبری است. تقویت بنیه دفاعی و وزارت اطلاعات به نفع کشور است. به طور خلاصه رفتار علوی مصداق این آیه قران است که می‌گوید با دشمنان خودسرسخت و با دوستان با ملاطفت برخورد کنید. امیدوارم مشکلات آن دسته از افراد که با علوی مخالفت می‌کنند حل شود و ایشان با رای اعتماد خوب در این سمت انتخاب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز