خبرگزاری کار ایران

عزیز محمدی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

مهم‌ترین ویژگی آوایی قانونمندی او است/هیچ‌گاه درباره پرونده‌ای به قضات سفارش نکرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۰۵۷

قاضی سابق دادگستری از آوایی به عنوان بهترین گزینه برای وزارت دادگستری یاد کرد و گفت: در همه سال‌هایی که قاضی پرونده‌های قتل در دادگاه کیفری استان تهران بودم یک بار نشد که آوایی درباره پرونده‌ای سفارش کند.

نورالله عزیز محمدی در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره معرفی آوایی به عنوان وزیر دادگستری توسط رییس جمهوری به مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین گزینه برای وزارت دادگستری آوایی بود که رییس جمهور با درایت مثال زدنی را به عنوان وزیر دادگستری معرفی کردند. من با ایشان ۱۱ سال در تهران همکار بودم. مهم‌ترین ویژگی آوایی قانونمند بودن ایشان است. در همه این سال‌ها که قاضی پرونده‌های قتل در دادگاه کیفری استان تهران بودم یک بار نشد آوایی درباره پرونده‌ای سفارش کند. 

این قاضی سابق دادگستری خاطر نشان کرد: ما افرادی که قانونمند هستند را می‌پذیریم و قطعا ایشان بهترین گزینه پیشنهادی برای این وزارتخانه خواهند بود. 

او اظهار داشت: از صفات اخلاقی آوایی هر چه تعریف کنم حق مطلب ادا نمی‌شود، افردا حقوقی می‌دانند خوشنامی در دستگاه قضا به همین راحتی بدست نمی‌آید و شما هیچ کس را پیدا نمی‌کنید که از آوایی کدورتی داشته باشد و این برای فردی که می‌خواهد تصدی وزارت خانه مهمی مانند دادگستری را بر عهده داشته باشد یک امتیاز ویژه است. 

این وکیل دادگستری در پایان با اشاره به نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه رای اعتماد به آوایی گفت: این نمایندگان مردم در بهارستان هستند که تصمیم می‌گیرند چه کسی وزیر شود اما اگر نمایندگان تفکرات ما را داشته باشند حتما به «آوایی» رای می‌دهند، چون ایشان فردی قانونمدار و سلامت است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز