خبرگزاری کار ایران

قاضی‌زاده هاشمی:

برای تعدادی از ما که کارنامه چهارساله دولت یازدهم را داریم، کار سخت‌تر است

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۴۱۰

وزیر بهداشت گفت :برنامه‌ها مفصل نوشته و در اختیار نمایندگان قرار داده شده است و معمولا در جلساتی که برگزار می‌کنند، حضور پیدا می‌کنیم توضیحی می‌دهیم و برای تعدادی از ما که کارنامه چهارساله هم داریم کار سخت‌تر است و باید اگر نواقصی وجود داشته به آن‌ها پاسخ دهیم و معمولا هم به موفقیت‌ها کمتر توجه می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسن قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: این روز را به خبرنگاران عزیزی که صدای مردم هستند و حقیقت‌ها را بیان می‌کنند و در عین حال مشکلات مسئولان را به مردم منتقل می‌کنند و همچنین تلاش می‌کنند که خواسته‌ها در توان دولت و مجموعه ارکان نظام باشد، تبریک می‌گویم.

وزیر بهداشت بیان کرد: از خبرنگارانی که در حوزه سلامت فعالیت دارند، به ویژه در طول دولت یازدهم در زمینه طرح سلامت در آن بخش‌هایی که اشکال داشته راهنمایی کردند و در آنجایی که انجام وظیفه کردیم حمایت کردند سپاس‌گزارم و برای همه آرزوی سلامتی دارم.

او در پاسخ به اینکه اولویت شما در برنامه‌ای که به دولت دوازدهم ارائه دادید چیست، گفت: اولویت من پیشگیری است و پیشگیری هم اسقرار نظام ارجاع است که کار بسیار سختی است و امیدوارم با زیرساخت‌هایی که در دولت یازدهم ایجاد کردیم، در طول دولت دوازدهم که آرزوی ۴ دهه است، بتوانیم به مرحله اجرا در آوردیم.

قاضی‌زاده هاشمی درباره اینکه چه طور شد که قبول کردید در دولت دوازدهم حضور داشتید، گفت: ارزش مردم بیشتر از همه چیز است و این یک وظیفه است و کشور و مردم را دوست داریم. امیدواریم بتوانیم خادم خوبی برای مردم باشیم و امیدواریم دولت بتواند به برنامه‌هایی که دارد، جامه عمل بپوشاند.

او در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید رای‌آوری شما در مجلس تا چه حد باشد، بیان کرد: توکل به خدا

 وزیر بهداشت درباره برنامه‌هایی که قرار است از آن در مجلس دفاع کند، گفت: برنامه‌ها مفصل نوشته و در اختیار نمایندگان قرار داده شده است و معمولا در جلساتی که برگزار می‌کنند، حضور پیدا می‌کنیم توضیحی دهیم و برای تعدادی از ما که کارنامه چهارساله هم داریم کار سخت‌تر است و باید اگر نواقصی وجود داشته به آن‌ها پاسخ دهیم و معمولا هم به موفقیت‌ها کمتر توجه می‌شود.

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز