خبرگزاری کار ایران

کیانوش‌راد:

نهادهای مدنی ستون‌های دموکراسی هستند

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۲۵۹

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت تاکید‌ کرد: هرجا نهادها کارامدی بیشتر داشتند، فعالیت‌های دموکراسی‌خواهانه شکل بهتری پیدا کرده است و ستون‌های دموکراسی نهادهای مدنی هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد نعیمی‌‌پور در نشست واحدهای حزب اتحاد ملت ایران با ارائه گزارشی از فعالیت واحدهای این حزب گفت: باید تلاش شود پتانسیل نیروی پخته و نخبه در تهران به کار گرفته شود و همه باید کمک کنیم سال آینده که انتخابات شورایاری است، تاثیرگذار باشیم.

او با اشاره به محله‌هایی که شورایاری با ۱۰۰ رای و کمتر تشکیل می‌شود، گفت: باید در سطح مطالبات محله ورود پیدا کنیم و رای ۱۰۰ نفره به رای ۱۰ هزار نفره برسد و نخبگان وارد فرایند شورایاری‌ها شوند تا این نهاد به جایگاه واقعی خود برسد و امیدوارم این جمع بتواند در کنار واحدهای معتمدان محلات در انتخابات شورایاری تاثیرگذار باشند.

محمد کیانوش‌راد نیز در نشست واحدهای حزب اتحاد ملت گفت: شکی نیست که زنان ما مطالبات انباشته‌ای از کشور دارند. چنانچه این انباشت مطالبات بین اقوام ما، جوانان ما و... هم وجود دارد و این شکاف‌ها می‌تواند تبدیل به بحران‌های اجتماعی در کشور ما شود. اینکه ما چه حرکتی انجام دهیم باید به دنبال حل مسائل از طریق جامعه باشیم، بعد از مجلس ششم قرار بود ما بین مردم باشیم که نیاز به تقویت جامعه و نهادهای مدنی دارد.

او تاکید‌ کرد: هرجا نهادها کارامدی بیشتر داشتند، فعالیت‌های دموکراسی‌خواهانه شکل بهتری پیدا کرده است و ستون‌های دموکراسی نهادهای مدنی هستند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت عنوان کرد: سیاست جبهه‌ای باید بین طیف دموکراسی‌خواهان و تحول خواهان در دستور کار قرار بگیرد.  اصلی‌ترین مسئله ما در حوزه جتماعی مدرن بودن و سنتی بودن است

او خاطرنشان کرد: ما به لحاظ فرهنگی دچار چنین شکافی هستیم و با سیاست‌های جبهه‌ای می‌توانیم این نگاه را پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز