خبرگزاری کار ایران

شعبانی به ایلنا خبر داد:‌

متهمان حمله به سفارت عربستان به ۶ ماه و ۳ ماه حبس محکوم شدند/ پرونده ۲۵ متهم در دادگاه ویژه روحانیت رسیدگی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۵۸۶

وکیل برخی از متهمان پرونده حمله به سفارت عربستان از صدور نهایی احکام موکلانش خبر داد.

مصطفی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با احکام صادر شده برای متهمان پرونده حمله به سفارت عربستان: دادگاه تجدیدنظر درخصوص سفارت عربستان در ۲۱ تیرماه در شعبه ۵۳ دادگاه تجدیدنظر دادگستری تهران برگزار شد.

او با بیان اینکه دادگاه تجدیدنظر احکام صادر شده برای متهمان را از سوی دادگاه بدوی را تایید کرد، اظهار داشت: این پرونده در دادگاه شعبه ۱۰ کارکنان دولت، ۲۰ متهم داشت که برای آنها احکامی صادر شده بود. ۱۰ نفر از متهمان این پرونده به حکم دادگاه بدوی اعتراض داشتند اما دادگاه تجدیدنظر نیز همان احکام دادگاه بدوی را تایید کرد که بر این اساس، پنج نفر از به شش ماه حبس و پنج نفر نیز به سه ماه حبس محکوم شدند.

وکیل برخی از متهمان پرونده حمله به سفارت عربستان با بیان اینکه اتهام موکلانش اخلال در نظم عمومی بود، تصریح کرد: موکلان من به احکام صادر شده اعتراض داشتند. ما دلایل کافی را برای تخفیف احکام صادر شده آوردیم اما در این باره دادگاه تجدیدنظر استدلال‌های خود را داشت و احکام دادگاه بدوی را تایید کرد.

شعبانی در پاسخ به این سوال که آیا در میان متهمان افراد روحانی نیز وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: پرونده متهمان مرتبط با این پرونده که روحانی هستند در دادگاه ویژه روحانیت مورد پیگیری قرار می‌گیرد که تعداد آنها ۲۵ نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز