خبرگزاری کار ایران

سلحشوری در گفت‌وگو با ایلنا:

حضور مولاوردی در معاونت زنان دولت بعد خواسته جامعه زنان است / لزوم توجه روحانی به مطالبات جامعه مدنی در تشکیل کابینه دوازدهم

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۶۰۱

رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی نسبت به عدم حضور شهیندخت مولاوردی در معاونت زنان و خانواده دولت دوازدهم، تاکید کرد که مطالبه فراکسیون زنان و جامعه مدنی این است که مولاوردی در این معاونت ابقا شود و گفت که خود او نیز خواهان ادامه فعالیت در این بخش است.

پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به انتشار برخی شایعات درباره احتمال عدم حضور شهیندخت مولاوردی در کابینه دوازدهم اعلام کرد: از اواخر هفته گذشته اخباری غیررسمی در این باره شنیده و اتفاقاً موضوع را تاحدودی نیز پیگیری کردم که به نظر می‌رسد این مسئله آن‌قدر که در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده، جدی نیست.

حضور مولاوردی در کابینه دوازدهم مطالبه جامعه زنان است

او گفت: قطعاً مطالبه ما و زنان فعال این است که خانم مولاوردی در دولت بعد نیز در معاونت زنان و امور خانواده بمانند اما به هر حال اطلاع موثقی درباره این مسئله در دست نیست.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم با تاکید بر عملکرد مثبت مولاوردی در معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: خانم مولاوردی توانایی بسیار خوبی در عرصه مدیریتی دارند و حقیقتاً کارنامه‌ او در معاونت زنان و امور خانواده ریاست‌جمهوری بسیار درخشان بوده است.

مولاوردی خواهان حضور در معاونت زنان ریاست‌جمهوری دولت دوازدهم است

رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مولاوردی، مدیری توانمندی در حوزه زنان است و علاوه بر فراکسیون زنان، بسیاری از زنانی که در این حوزه فعال هستند نیز خواهان ابقای او در معاونت زنان و امور خانواده ریاست‌جمهوری هستند. ضمن این‌که خود خانم مولاوردی نیز تا جایی که بنده اطلاع دارم، تمایل دارد در همین بخش به کار خود ادامه دهد.

لزوم توجه روحانی به مطالبات جامعه مدنی در تشکیل کابینه

سلحشوری در پایان تصریح کرد: قطعاً تصمیم‌گیری نهایی درباره حضور افراد در کابینه دوازدهم برعهده شخص رییس‌جمهوری است اما به هر حال آقای روحانی باید خواسته‌ها و مطالبات جامعه مدنی را نیز درنظر داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز