خبرگزاری کار ایران

مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با ایلنا:

دیدار جامعه روحانیت با روحانی را تایید نمی‌کنم/ ریشه خشونت علیه روحانیون باید خشکانده شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۳۲۶

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: در مورد اتفاق ناگواری که برای یک روحانی در شهرری رخ داد هرگونه اقدام خشونت آمیز نسبت به شهروندان عادی و روحانیون از نظر ما محکوم است.

حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه شب گذشته جامعه روحانیت مبارز، گفت: در این جلسه که با حضور اعضاء برگزار شد بحث در مورد اخبار و مسائل سیاسی و اجتماعی روز صورت گرفت و جامعه روحانیت مبارز وظیفه خود می‌داند نسبت به این اخبار حساسیت داشته باشد  و در مورد آن گفت‌‌وگو کند.

او با اشاره به مطرح شدن بحث مصدومیت روحانی حادثه شهرری در جلسه جامعه روحانیت مبارز، گفت: با توجه به اتفاق ناگواری که برای یک روحانی در شهرری رخ داد، هرگونه اقدام خشونت‌آمیز  نسبت به شهروندان عادی و روحانیون از  نظر ما محکوم است و باید جلو پیدایش و بروز این خشونت‌ها گرفته و ریشه آن خشکانده شود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه، این مسائل  خشونت آمیز شایسته ملت و کشور ما نیست، گفت: متاسفانه حادثه مشابهی در جای دیگر نسبت به شخص روحانی دیگری رخ داده است و این مسائل غیرقابل تحمل است و باید مورد واکاوی قرار گیرد و ریشه آن خشکانده شود .

او در پاسخ به اینکه گفته شده دیدار جامعه روحانیت مبارز با آقای روحانی برگزار می‌شود این دیدار چه زمانی است، بیان‌کرد: چنین خبری را تایید نمی‌کنم و توجه داشته باشید که اخبار جامعه روحانیت به صورت رسمی از سوی سخنگو و یا دبیرکل مطرح می‌شود و هیچ‌گونه منشاء خبر دیگری پذیرفته نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز