خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

بانک مرکزی سپرده‌های تا ۲۰ میلیون تومان را به سپرده گذاران کاسپین پرداخت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۲۸۳

دادستان کل کشور گفت: بر اساس تعهد بانک مرکزی، وجوه سپرده گذاران کاسپین تا سقف ۲۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام منتظری گفت: ‌موسسه کاسپین، مجموعه‌ای از چند تعاونی بود که در این موسسه تجمیع شد. 

دادستان کل کشور گفت: کاسپین متعهد شد مطالبات مردم را به صورتی تامین و پرداخت کند که در این زمینه کوتاهی‌ها و قصوری از طرف برخی افراد منجر به طرح شکایات مردم شده است. 

او در پاسخ به این سوال که با توجه به انتقادات سپرده گذاران کاسپین از بانک مرکزی که به تعهدات خود مبنی بر بازگرداندن وجوه سپرده، تاکنون عمل نکرده است، آیا نماینده ناظر دستگاه قضا در آنجا حضور دارد یا خیر؟ ‌گفت: سپرده‌گذاران در موسسه کاسپین مبالغی از یک میلیون تا میلیاردی سپرده گذاری کرده‌اند که قرار است مبالغ زیر یک میلیون تا سقف ۲۰ میلیون تومان به سپرده گذاران پرداخت شود. 

منتظری تصریح کرد: ‌ به عنوان نمونه فردی که یک میلیون تومان در این موسسه گذاشته تا سود بگیرد و حالا درگیر گرفتاری شده باید پولش را بگیرد چون تامین یک تا دو سه میلیون آنقدر هم دشوار نیست. 

دادستان کل کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما درباره آخرین پیگیری‌ها در این زمینه افزود: قرار شده بانک مرکزی سپرده‌های تا سقف ۲۰ میلیون تومان را بپردازد ضمن اینکه باید برای سپرده گذاری‌های بیش از این مبلغ تامین اعتبار شود که به تدریج به سپرده گذاران پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز