خبرگزاری کار ایران

حضور بازرسان قرارگاه خاتم (ص) در منطقه دوم دریایی ولایت

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۶۳۵

بازرسان قرار‌گاه خاتم (ص) به سرپرستی امیر دریادار خادم بیغم جانشین سابق نداجا از منطقه دوم دریایی ولایت بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، امیر دریاداردوم رضا عباسی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت در حضور بازرسین، ضمن ارائه گزارش جامع در خصوص توانایی دفاعی و رزمی منطقه گفت: این منطقه با بهره گیری از یگانهای شناور و پهپادی پیشرفته در امر شناسایی و همچنین توانایی رزمی تکاوران و تفنگداران سلحشور در خصوص ماموریت ابلاغی رده‌های بالا، دارای توانایی بسیار بالا برای دفاع از مرزهای آبی خاکی و هوایی است.

در ادامه امیر دریادار بیغم گفت: بندر راهبردی جاسک به علت وضعیت مهم ژئوپولتیک و استراتژیک ارزش بسیار مهمی دارد که علت این اهمیت بخاطر سواحل مکران و همجواری با دریای عمان و اقیانوس هند و دسترسی به آبهای آزاد است، بنا داریم این مناطق را به سطحی برسانیم که بتوانند ماموریت خودشان را به نحو احسن انجام دهند.

در پایان این بازرسی که از تمامی یگان‌ها و قسمتهای رزمی و ستادی و فرهنگی انجام پذیرفت از عملکرد فرمانده و کارکنان خدوم این منطقه ابراز رضایت شد.

گفتنی است منطقه دوم دریایی ولایت در سال ۱۳۸۷ طی ابلاغ منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، در بندر راهبردی جاسک در فاصله ۳۲۰ کیلومتری بندرعباس استقرار یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز